تیزهوشی پلیس کرمان و کشف نیم تن مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان از كشف بيش از نيم تن مواد مخدر دردو عمليات جداگانه پليس كرمان خبر داد.

تیزهوشی پلیس کرمان و کشف نیم تن مواد مخدربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار رضا بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: پليس كرمان با اشرافيت كامل اطلاعاتی و كنترل مبادی استان، طي24 ساعت گذشته موفق شد در دو عمليات جداگانه 614كيلوگرم مواد مخدر را كشف کند.


وی درتشريح عمليات نخست گفت: ماموران انتظامی پاسگاه سيرچ شهر كرمان ازانتقال مقاديری مواد مخدر توسط يك دستگاه خودروی سواری آگاه شدند و با اقدام به موقع وبرقراری ايست وبازرسی، خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 511 كيلو گرم ترياک را کشف كردند.


وي در تشريح عمليات كشف مواد مخدر در شهرستان نرماشير گفت:ماموران پليس مواد مخدر اين شهرستان هنگام كنترل خودروهاي عبوري در يكي از محورهاي مواصلاتي به يك دستگاه كاميون مشكوك شده و ضمن متوقف كردن خودرو در بازرسي از آن تعداد96بطري حاوي ترياك به وزن103کيلو و 690گرم كشف و2 نفر قاچاقچي در اين زمينه دستگيرشدند .


سردار بني اسدي فر ضمن بيان اينكه قاچاقچيان قصد انتقال اين محموله ها را به استان هاي مركزي كشور داشتند افزود: در اين رابطه614 كيلو و690گرم ترياك كشف، 3 متهم دستگير و 2 دستگاه خودرو توقيف و تحويل مراجع قضايي شدند.


فرمانده انتظامي استان در پايان خاطر نشان كرد: اقدامات نيروي انتظامي تنها به برخورد با سوداگران مرگ خلاصه نمي شود بلكه بحث پيشگيري از اعتياد از طريق آگاهسازي و تنوير افکار عمومي نيز به طور جدي در دستور كار پليس قرار داردگفت: اصلي ترين ماموريت پليس مبارزه با حمل، نگهداري ، قاچاق و فروش مواد مخدر و جلوگيري از آسيب هاي اجتماعي مرتبط با آن است.


انتهای پیام/س

 

کشف نیم تن مواد مخدر در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار