‍ تمامی محورهای استان کرمان باز است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با اشاره به شدت بارش برف و بارندگی های امروز در برخی نقاط این استان گفت: با تلاش همکاران و عوامل راهداری، تمامی محورها باز و تردد در آنها جریان دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان اظهار داشت: از ساعت 24 شب گذشته شاهد بارش برف و باران در شهرستان های سیرجان، رفسنجان، بافت، رابر، بردسیر، کرمان و زرند هستیم، که هم اکنون نیز ادامه دارد.

وی افزود: خوشبختانه به واسطه استقرار ماشین آلات و عوامل راهداری و اجرایی، کار نمک پاشی و برف روبی در تمامی محورها و گردنه های استان توسط عوامل انجام شده است.

مقبلی تاکید کرد: از رانندگانی که قصد تردد در محورها را دارند تقاضا داریم به توصیه های پلیس و راهداران مستقر در راه ها توجه کنند وعلاوه بر رعایت نکات ایمنی، وسایل و امکانات زمستانی را با خود همراه داشته باشند.

وی با اشاره به لغزندگی جاده ها و معابر پس از بارندگی گفت: رانندگانی که در محورهای مواصلاتی حرکت می کنند، قوانین و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

نخستین برف زمستانی که از شب گذشته در برخی مناطق کوهستانی استان کرمان آغاز شده است از امروز (دوشنبه )نیز ادامه دارد و شهر کرمان مرکز این استان هم بر اثر بارش برف سپید پوش شده و بارش برف همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ب

تردد در همه ی محورهای استان کرمان برقرار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار