صدور 35 هزار و 500 کارت هوشمند ملی در کاشان

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان کاشان از صدور 35 هزار و 500 کارت هوشمند ملی در 9 ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی مستوری گفت: 9 ماه گذشته برای 35 هزار و 500 نفر از مردم این شهرستان کارت هوشمند ملی صادر و 37 هزار و 267 کارت از ابتدای سال جاری تاکنون تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته نیز 32 هزار و 288 کارت هوشمند ملی صادر شده بود، افزود: 59 هزار و 293 کارت هوشمند ملی در مجموع از سال گذشته تاکنون تحویل مردم این شهرستان شده است.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان کاشان اضافه کرد: ایستگاه سیار کارت هوشمند ملی نیز برای تسهیل خدمت رسانی به معلولان و جانبازان در آینده نزدیک راه اندازی می شود تا با مراجعه به محل سکونت افراد، نسبت به ارائه خدمات اقدام کند.

او گفت: زمان صدور کارت های هوشمند ملی نزدیک به یک ماه است و با توجه به اتمام مهلت تعویض کارت های ملی قدیمی با کارت های جدی تا پایان سال جاری، مردم می توانند با مراجعه به پست یا چهار دفتر پیشخوان نسبت به تعویض آن اقدام کنند.

مستوری عنوان کرد: کارت های هوشمند ملی افزون بر کاربردهای پیشین به عنوان کلید ورود به دولت الکترونیک موجب توزیع عادلانه فرصت ‌ها، کاهش بسیاری از هزینه ‌های دولت، مردم و بنگاه ‌ها خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.