مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی مطرح کرد:

گسترش پدیده تصادفات ساختگی در آذربایجان شرقی

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی گفت:در سال‌های اخیر با افزایش میزان دیه، وسوسه سوء استفاده از ناهنجاری اجتماعی تصادفات ساختگی افزایش یافته است.

گسترش پدیده تصادفات ساختگی در آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ بهرام صمدی‌رادمدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی ،امروز در جمع خبرنگاران در تبریز افزود: در این پدیده، عده ای با سوء استفاده از افراد نیازمند جامعه، سیاه نمایی کرده و با روش‌های مختلف سعی می‌کنند پول سیاه دریافت کنند، اما با دقت نظر و حساسیت بالای کارشناسان در معاینات پزشکی قانونی استان، باند‌هایی به علت اقدام برای پرونده سازی جهت دریافت خسارات مالی، شناسائی و به مراجع قضائی معرفی شده است.

وی یادآور شد: بدون شک هر کجا گردش مالی زیاد باشد، عده‌ای سودجو به دنبال کسب درآمد نامتعارف هستند از این رو مردم باید هوشیار باشند تا گرفتار دام آنان نشوند.

وی همچنین با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۲۱ نفر به علت گازگرفتگی در آذربایجان شرقی فوت کرده اند افزود: این تعداد نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۵ درصد کاهش یافته است.


مدیرکل پزشکی قانونی استان به حوادث ناشی از کار در استان هم اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۷۲ نفر در محیط کار بر اثر حوادث مختلف جان باخته اند و از این لحاظ آذربایجان شرقی در رتبه ششم کشوری قرار دارد از این رو باید با تشدید نظارت‌ها از سوی نهاد‌های مربوط، این آمار کاهش یابد.

صمدی راد همچنین تعداد غرق شدگان در سد‌ها و استخر‌های استان در نه ماه گذشته را ۲۲ نفر اعلام کرد و گفت: با کمی احتیاط و توجه به هشدارها، وقوع این نوع حوادث هم کاهش می‌یابد در حالیکه در بسیاری موارد، مردم سهل انگاری کرده و سرنوشت خود و عزیزانشان را با مرگ رقم می‌زنند.

انتهای پیام/خ

بیش از ۷۲ نفرامسال در محیط کار بر اثر حوادث مختلف جان باخته اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار