افزایش میزان بارندگی در تربت جام

رئیس هواشناسی تربت جام گفت: میزان بارندگی از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون ۱۵ میلی متر بوده که نسبت به دوره مشابه که ۸.۴ میلی متر افزایش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سبحان زمانی با اشاره بارش نزولات آسمانی در ماه نخست زمستان افزود: بارش نزولات آسمانی در دی ماه امسال نسبت به دوره مشابه کمتر میانگین نرمال کشور می‌باشد که تربت جام هم از این قانون تبعیت کرده است.

وی گفت: میانگین دمای دیماه در بیشتر نقاط کشور تا یک درجه بیش از نرمال که در استان‌های نوار غربی این میزان بیش از دو درجه است.

رئیس هواشناسی تربت جام با اشاره به وضیعت بارندگی در تربت جام افزود: از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون ۱۵ میلی متر بارندگی داشته که نسبت به دوره مشابه که ۸.۴ میلی متر افزایش که نسبت به میانگین دوره آماری شهرستان که ۳۰.۲ میلی متر کاهش یافته است.

زمانی با اشاره به میزان بارندگی در ماه آخر پاییز ابراز داشت: در آبان و آذر امسال به ترتیب ۰.۱ میلی متر و ۱۴.۹ میلی متر که جمعا در چهار روز بارانی ۱۵ میل متر بارش صورت گرفته که این در دوره مشابه آبان و اذر سال قبل به ترتیب ۲.۱ و ۶.۳ میلی متر در پنج روز بارانی ۸.۴ میلی متر بوده است.

انتهای پیام/س، ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار