دارالمومنین کاشان میزبان برگزاری آزمون سراسری قرآن و عترت است

دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی شهرستان کاشان از برگزاری شانزدهمین آزمون قرآن و عترت کشوردر روز 10 اسفند 96 در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مصطفی جوادی مقدم در گفتگو با خبرنگاران گفت: این آزمون در دو قالب کتبی و الکترونیکی با هدف ارتقای دانش قرآنی فعالان این عرصه و سطح بندی معلومات آنان برگزار می شود.

دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی شهرستان کاشان ، افزود : این آزمون در 24 رشته در چهار موضوع حفظ قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم ،معارف اهل بیت به صورت کتبی و رشته انس با قرآن کریم به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

وی تصریح‌کرد: داوطلبان برای ثبت نام می توانند تا آخرین روز دیماه جاری از طریق پایگاه اینترنتی به  نشانی www.quranedu.ir    اقدام کنند.

به‌گفته‌وی، شانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت با همکاری اداره های فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، اوقاف و امور خیریه  کاشان، آموزش و پرورش کاشان  و موسسات قرآنی این شهرستان همزمان با سراسر کشور در کاشان برگزار خواهد شد .

جوادی مقدم،  در پایان اظهارداشت: آزمون قرآن و عترت برای اولین بار به صورت مشارکتی و با همکاری معاونت قران و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیزیه و اداره کل قرآن ، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش برگزار می شود.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری آزمون سراسری قرآن و عترت در کاشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.