مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

کسب ۸۴ عنوان بین المللی به همت ورزشکاران همدانی در سال جاری

مدیرکل ورزش و جوانان استان  همدان در مجمع انتخاباتی هیأت جودو همدان گفت: از ابتدای سال جاری ورزشکاران استان در میادین بین المللی ۸۴ عنوان در۲۳ رشته ورزشی کسب کرده اند.

کسب ۸۴ عنوان بین المللی به همت ورزشکاران همدانی در سال جاریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه  ورزش استان به خوبی آمادگی میزبانی مسابقات و اردوهای تیم ملی را دارد، گفت: همدان در رشته جودو از جمله استان های پیشتاز است و به عنوان قطب رشته کاتا و بخش بانوان در کشور به شمار می آید.

وی بیان کرد: در نه ماهه اخیر ورزشکاران استان در میادین بین المللی ۸۴ عنوان در۲۳ رشته ورزشی کسب کرده اند که نشان از توانمندی ورزشکاران استان دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان  همدان با قدردانی از تلاش های جلال نصرپور در پیشبرد اهداف هیأت جودو گفت: همدان در رشته جودو از جمله استان های پیشتاز است و به عنوان قطب رشته کاتا و بخش بانوان در کشور به شمار می رود.

منعم  با بیان اینکه مجمع انتخاباتی هیأت جودو همدان یکی از مجامع پویا استان در سال های گذشته بوده است گفت: حضور چهار کاندیدا در این مجمع نشان از حس تعهد و مسئولیت پذیری این افراد نسبت به جودو استان دارد.

دبیر فدراسیون جودو نیز در این مجمع گفت: با رویکرد جدید فدراسیون جودو به دنبال بازگشت جایگاه خود در آسیا هستیم و باید کاستی های نه سال اخیر این فدراسیون را جبران کنیم.

آقای سیاحی افزود: کسب مدال در المپیک هدف اصلی ما است که در این راستا هیأت های استانی و شهرستانی نقش مهمی رادر این زمینه ایفا می کنند و هیأت های استانی بازوان توانمند فدراسیون هستند.

وی با اشاره استعدادهای بانوان ایرانی در این رشته ورزشی گفت: "نلیا"سرمربی اسبق تیم ملی جودوی ازبکستان سی ام دی، برای هدایت تیم ملی بانوان ایران وارد کشورمی شود و تمرینات تیم ملی را تا پایان بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ بر عهده خواهد داشت.

برای انتخابات ریاست هیأت جودودی استان همدان ۴ نفر ثبت نام کرده بودند که پس از انصراف یک نفر رقابت بین ۳ نفر آغاز شد و در نهایت علی کریمی با ۱۰ رأی از مجموع ۱۶ رأی ، برای ۴ سال بعنوان رئیس جدید هیات جودوی استان همدان انتخاب شد.

انتهای پیام/د.ا

کسب 84 عنوان بین المللی توسط ورزشکاران همدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.