راه‌اندازی مجتمع گردشگری در داراب

مدیر جمعیت هلال‌احمر داراب از راه‌اندازی مجتمع گردشگری «چشمه گلابی» در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمود حیدری مدیر جمعیت هلال‌احمر داراب گفت: طبق هماهنگی انجام‌شده با سرمایه‌گذار، تفرجگاه «چشمه گلابی» تبدیل به مجتمع گردشگری می‌شود.

وی افزود: پس از طی مراحل اداری، فضای مناسب برای ایجاد این مجتمع تعریف و مراحل عمرانی احداث آن آغاز می‌شود.

حیدری بابیان اینکه با راه‌اندازی مجتمع گردشگری به دنبال تأمین امنیت در منطقه چشمه گلابی هستیم، ادامه داد: این مجتمع برای عموم مردم آزاد است و اقشار مختلف می‌توانند از امکانات آن بهره‌مند شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر داراب گفت: استخر، آلاچیق، فضای سرپوشیده برای استفاده خانواده‌ها و فضای مجزا برای استفاده بانوان بخشی از امکانات مجتمع توریستی چشمه گلابی است.

وی با اشاره به روند اجرای طرح سالمند، بیان کرد: در این طرح افراد نیک‌اندیش، اقلام پزشکی غیرقابل استفاده در منزل را به هلال‌احمر تحویل می‌دهند تا به امانت در اختیار افراد نیازمند قرار بگیرد.

حیدری اظهار داشت: اجرای این طرح برای افراد نیازمند که توان خرید اقلام پزشکی و کمک پزشکی را ندارند، کمک خوبی است و همه همشهریان می‌توانند در این مسیر هلال‌احمر را یاری کنند.

مدیر جمعیت هلال‌احمر داراب بابیان اینکه در حال حاضر تعداد مشخصی از اقلام جمع‌آوری‌شده در دسترس نیست، تصریح کرد: همراهی مردم مناسب بوده و تاکنون تعداد قابل‌توجهی ویلچر، ساکشن، تخت طبی و تشک مواج جمع‌آوری‌شده است.
انتهای پیام/ر

راه‌اندازی مجتمع گردشگری در «چشمه گلابی» داراب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.