ایکاردی در آستانه حضور در تیم رئال مادرید

"مائورو ایکاردی" که هم اکنون در کشور مالدیو به سر می برد طبق اعلام نشریه اکسپرس در آستانه پیوستن به تیم رئال مادرید قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،با توجه به خرید فیلیپ کوتینیو توسط سران باشگاه بارسلونا،مسئولان رئال مادرید برای اینکه از رقیب خود عقب نمانند، تصمیم دارند "مائوروایکاردی" ستاره آرژانتینی اینتر میلان را جذب کنند.

مهاجم آرژانتینی اینترمیلان  در 20 بازی 18 گل برای شاگردان اسپالتی به ثمر رسانده و  همین عملکرد درخشان باعث شده تا فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید در همین زمستان پیش رو برای خرید ایکاردی دست به کار شود تا گوی سبقت را از 2تیم انگلیسی منچستریونایتد و چلسی برباید.

برهمین اساس امروز نشریه "دیاریو گل" اسپانیا و نشریه اکسپرس در خبری مدعی شدند که "ایکاردی" از علاقه تیم رئال مادرید به خود باخبر شده است و تصمیم به  تمدید قرارداد با نراتزوری ها ندارد.همچنین طبق این گزارش "ایکاردی" این روزها که به همراه همسرش در کشور مالدیو به سر می برد، شنیده می شود حتی به صورت کاملا مخفیانه و موفقیت آمیز تست های پزشکی تیم رئال مادرید را پشت سر گذاشته تا یک قدم دیگر به آرزویش که پوشیدن رئال مادرید است نزدیک تر شود.

رقم فسخ قرارداد "ایکاردی" در حدود 110 میلیون یورو بوده و "فلورنتینو پرز" امیدوار است بتواند با پرداخت این مبلغ به سران اینتر میلان در همین ژانویه مقدمات حضور "ایکاردی" به رئال مادرید را فراهم کند.

انتهای پیام/

حضور مهاجم آرژانتینی اینترمیلان در باشگاه رئال مادرید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.