مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان از برگزاری ۲۰ مراسم شب شعر و خاطره شهدا به همت این اداره کل در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،حجت‌الاسلام عیسی بزمانی مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان اظهار داشت: به جهت گفتمان سازی و ترویج فرهنگ شهادت در استان سیستان و بلوچستان با همکاری و مساعدت سازمان‌های فرهنگی و مذهبی استان از جمله سپاه پاسداران، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهید، صدا و سیما و حوزه هنری این مراسم‌ها برگزار می‌شود.

بزمانی  افزود: ما اساساً براین اعتقادیم که نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت دربین عموم جامعه تاثیر شگرفی دارد.

وی با بیان اینکه زبان شعر زبان بُرنده و جذابی است که به معانی عمق می‌بخشد، ادامه داد: قرائت شعر، بیان خاطره، اجرای سرود، اجرای برنامه هنری، پخش کلیپ و تقدیر از شاعران و هنرمندان از جمله برنامه‌های شب شعر و خاطره شهدا در استان است.

حجت‌الاسلام بزمانی گفت: یکی از مؤثرترین روش­‌های ترویج ارزش‌های اسلامی بزرگداشت افرادی است که در آن ارزش­‌ها پیشرو بوده و می‌توانند برای دیگران الگو باشند، به عبارتی با معرفی و تقدیر از قهرمانان واقعی ارزش­‌ها، می ­توان آن‌ها را به عنوان الگو معرفی کرد تا عموم افراد ترغیب شوند که سبک زندگی خود را با آنان تطبیق دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان  با اشاره به اینکه برگزاری شب شعر و خاطره شهدا با همین هدف انجام می­ شود، خاطر نشان کرد: با بزرگداشت یاد و خاطره شهدا می­ توان آنان را به‌عنوان الگوی واقعی شناساند و فطرت نسل جوان را بیدارتر و ترغیبشان به سمت ارزش­‌ها را بیشتر کرد.

وی با تاکید بر اینکه با بیان خاطرات دوران دفاع مقدس و بیان ابعاد مختلف زندگی شهدا، ارزش ­های الهی ترویج می‌یابد، تصریح کرد: مراسم شب شعر و خاطره شهدا در تمامی شهرستان‌های تابعه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

مراسم شب شعر در استان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار