اشتغال جامعه ایثار گر‌ی؛

رفع مشکل اشتغال جامعه ایثارگر‌ی نیازمندمشارکت مسئولان

مدیرکل بنیادشهیدوامورایثارگران لرستان بااشاره به وجودبیش ازسه هزارفرزندایثاگربیکار درلرستان،گفت:رفع این دغدغه خانواده ایثارگری نیازمند حمایت ومشارکت مسئولان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مراد روشنی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: بیکاری فرزندان شهدا و ایثارگران دغدغه جامعه ایثارگری است.

 وی با اشاره به بیکاری سه هزار و ۳۳۹ نفر از فرزندان شهدا و ایثارگر لرستان، گفت: طبق قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران فرزندان شهدا و ایثارگران ۲۵ درصد سهمیه استخدامی در ادارات دولتی را دارند؛ که با توجه به کوچک شدن دولت و عدم جذب نیروی انسانی، نیاز است این امر با جدیت بیشتری پیگیری شود.

 روشنی، با اشاره به بند ۳ ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران در بحث استخدام فرزندان شاهد و ایثارگران، عنوان کرد: این قانون از سال ۹۴ اجرایی شده است، اما متاسفانه در دستگاه‌های اجرایی در جهت اجرای این قانون کم کاری شده است.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، با بیان اینکه مسئله بیکاری جامعه ایثارگری دغدغه‌ای مهم است، گفت: رفع این مشکل نیازمند آسیب شناسی جدی است.

 وی با تاکید بر ضرورت مشارکت و همکاری مسئولان جهت اجرای این طرح، ابراز کرد: باید با بررسی همه جانبه و برنامه ریزی و همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در زمینه اجرای این طرح بررسی شود.

 روشنی، افزود: با بررسی عملکرد در این زمینه بستر مدیریت صحیح و برنامه ریزی مناسب فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/م

مشکل اشتغال جامعه ایثارگر‌ی نیازمندمشارکت مسئولان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.