ناامن بودن آمل برای قاچاقچیان مواد مخدر

با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) آمل برای قاچاقچیان مواد مخدر ناامن شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید جعفر رسولی فرماندار آمل در جلسه  شورای مبارزه با مواد مخدر آمل با قدردانی از زحمت‌های سربازان گمنام امام زمان بابت کشفیات اخیر، گفت: این زحمت‌کشان بی‌نام و نشان که همیشه و همه حال در حال نگهبانی از کشور هستند موجب شدند که آمل برای قاچاقچی مواد مخدر شهر نا امنی شده است.

وی با اشاره به اینکه مدیران پای کار بودند که امت آباد و رضوان ۳۸ از وضعیت سابق خارج شد، افزود: اشکالاتی وجود دارد که باید بررسی و حل و فصل شود، اما انتظار این است که تقسیم کار شود تا سریع‌تر مشکلات این دو منطقه حل شود.

فرماندار ویژه آمل با بیان اینکه با اقداماتی که انجام دادیم توانستیم رضوان ۳۸ را در استان پایلوت کنیم، گفت: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر باید در بحث پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر هم ورود کند و آن را در اولویت قرار دهد.

رسولی اعتیاد را معضل خانمان سوز دانست و افزود: آموزش و پرورش در بحث اعتیاد باید ورود جدی‌تر داشته باشد و استفاده پلیس راهنمایی رانندگی از دانش آموزان را الگوی خود قرار دهد تا این‌چنین از این ظرفیت نهایت استفاده را ببرد.

 وی با بیان اینکه می‌توان از ظرفیت تابلو‌های تبلیغاتی برای اعلام هشدار‌ها استفاده کرد، گفت: شهرداری می‌ تواند اعلام کند که از این پس هرکسی که قصد تبلیغات دارد باید چند هشدار را در تبلیغات خود بگنجاند.

سرهنگ آزادی فرمانده انتظامی آمل ازعملکرد ۹ ماهه نیروی انتظامی شهرستان آمل را در رابطه با مبارزه و پیشگیری از مصرف و توزیع مواد مخدر گفت: ۶۷۰ کیلوگرم مواد مخدر در آمل کشف شده است.

وی نصب دوربین در منطقه رضوان ۳۸ را بسیار مهم دانست و افزود: با نصب دوربین در منطقه رضوان ۳۸ همانند منطقه امت آباد بتوانیم بحث امنیت را برای شهروندان آن منطقه و شهرستان آمل ایجاد نماییم.

انتهای پیام/ م

قاچاقچیان مواد مخدر زیر ذره بین پلیس آمل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار