آغاز عملیات اجرایی شبکه فیبر نوری شهر کرمان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان از آغاز عملیات اجرایی شبکه فیبر نوری شهر کرمان از پانزدهم فرودین ماه سال 97 خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد جواد فدائی  در جلسه پیگیری نحوه توسعه ICT و شبکه فیبر نوری با اشاره به ظرفیت پهنای باند استان (120 گیگابیت بر ثانیه)، گفت: در حال حاضر مصرف استان 22 گیگابیت بر ثانیه می باشد و علت آن نبود شبکه انتقال مناسب در استان است.


وی از کرمان به عنوان یکی از پنج شهر هوشمند در کشور نام برد و یادآورشد: کنسرسیومی از پنج شرکت فعال جهت سرمایه گذاری در اجرای شبکه فیبر نوری با مشارکت شهرداری کرمان تشکیل و جزئیات فنی با نظر و مسئولیت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تدوین شود.


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان منشاء اجرایی نشدن برخی از پروژه ها را در محافظه کاری و عدم تمایل کاری بعضی از مسئولین دانست و تصریح کرد: از بهمن ماه سال گذشته اجرای شبکه فیبر نوری شهر کرمان در دستور کار بوده اما تاکنون هیچ اقدامی در این راستا صورت نگرفته است.


فدائی خواستار صدور مجوزات لازم از سوی شورای اسلامی شهر کرمان و پیگیری و هماهنگی های لازم از سوی استانداری کرمان با دستگاه های نظارتی شد و اظهار کرد: شهرداری کرمان عملیات اجرایی شبکه فیبر نوری شهر کرمان را از پانزده فروردین سال 97 آغاز کند.


وی با انتقاد از اجرایی نشدن مفاد صورت جلسات از سوی دستگاه های اجرایی استان، گفت: مدیران دستگاه های اجرایی باید ملاحظه کاری و تعارفات را در جلسات کنار بگذارند زیرا صورت جلسه های زیادی امضا شده که اغلب در مقدورات برخی از دستگاه های اجرایی استان نمی باشد.

انتهای پیام/ی

مصرف اینترنت استان کرمان 22گیگا بیت بر ثانیه است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار