انتصاب سرپرست دانشگاه هنر شیراز

طی حکمی ازسوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری محمدرضا مغاره به سمت سرپرستی دانشگاه هنر شیراز منصوب شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در حکم منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خطاب به محمدرضا مغاره آمده است:
با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب عالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست دانشگاه هنر شیراز منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با جلب مشارکت مسئولان استان و استفاده از ظرفیت‌های خیران، وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت المال و اعمال سیاست‌های موثر صرفه جویی در هزینه ها، پرهیز از تجمل گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، دکتر محمد رضا مغاره متولد سال ۱۳۴۰ در شیراز و دانشیار پایه ۲۵ دانشگاه شیراز است. چندین مقاله علمی از وی در مجلات مختلف داخلی و بین المللی و نیز در همایش‌ها و کنفرانس‌ها به چاپ رسیده و راهنمایی و مشاوره تعدادی پایان نامه را بر عهده داشته است.

ریاست دانشکده هنر و معماری دانشگاه شیراز طی دو دوره، معاون پژوهشی و عضو کمیته تخصصی هیئت ممیزه این دانشکده از دیگر سوابق دکتر مغاره به شمار می‌رود. همچنین وی استاد نمونه آموزشی دانشکده هنر و معماری دانشگاه شیراز در سال ۹۱ بوده است.

معاون توسعه و برنامه ریزی دانشگاه شیراز در سال‌های ۸۶ و ۸۷، دبیر عمرانی پروژه‌های وزارت علوم در منطقه هفتم کشور در سال‌های ۹۴ و ۹۵، از دیگر سوابق اجرایی سرپرست جدید دانشگاه هنر شیراز است.

همچنین در دو دوره‌ای که دکتر مغاره مسئولیت اداره طرح‌های عمرانی دانشگاه شیراز را بر عهده داشته، چندین پروژه عمرانی کوچک و بزرگ این دانشگاه را مدیریت کرده که تعدادی از آن‌ها تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است.

دکتر غلامی همچنین در نامه جداگانه‌ای از زحمات و تلاش‌های دکتر علیرضا عسکری در مدت زمان تصدی مسئولیت ریاست دانشگاه هنر شیراز قدردانی کرد.

انتهای پیام /ت

حکم انتصاب سرپرست دانشگاه هنر شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار