راز پرونده مفقود شدن دختر جوان کشف شد

رییس دادگستری شهرستان ریگان در رابطه با پرونده پیچیده مفقودی یک دختر جوان در این شهرستان گفت: شامگاه گذشته پس از 6ماه تحقیق فنی مشخص گردید این دختر به ضرب گلوله به قتل رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،امین سلطانی زرندی رییس دادگستری شهرستان ریگان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در تاریخ 12تیر سال جاری پس از اعلام مفقودی یک خانم جوان 26ساله بلافاصله رسیدگی به این موضوع در دستور کار سیستم قضائی و پلیس قرار گرفت.

وی اعلام کرد:پس از تحقیقات اولیه توسط کارگاهان پلیس آگاهی احتمال به قتل رسیدن این خانم جوان قوت گرفت و بلافاصله با دستور قضائی 5مظنون مرتبط با این حادثه دستگیر شدند.

وی ادامه داد:به لحاظ پیچیدگی موضوع تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه یافت تا اینکه شامگاه گذشته راز این ماجرای پیچیده که شش ماه به طول انجامید رمزگشایی شد و قاتل دستگیر و به قتل اعتراف نمود.

وی با اشاره به اینکه قاتل از خویشاوندان مقتول می باشد،افزود:اختلافات خانوادگی علت و انگیزه این حادثه دلخراش بوده است.

این مقام قضائی بیان داشت:قاتل در اعترافات اولیه اقرار نموده است که با طرح نقشه قبلی توسط همدستش مقتول(الف.م)را به بیابان های اطراف ریگان منتقل می کند و با 5ضربه گلوله اسلحه کلاشینکف به قتل می رساند و جنازه وی را به درون چاه پرتاب می نماید.

وی بر حفظ شئون وموازین اسلامی واخلاقی و رعایت مسائل فقهی در روابط زن ومرد تاکید کرد و گفت:عدم تقید به مباتی تحکیم خانواده و تزلزل روابط عاطفی در خانواده زمینه ساز بروز بسیاری از جرائم می باشد.

این مقام قضائی تاکید کرد:افراد بایستی در خصوص حل وفصل اختلافات خانوادگی شان با طرح دعوی در سیستم قضائی پیگیر امور باشند و یا اینکه از مراکز مشاوره خانواده،نهادهای فرهنگی ودینی کمک گیرند.

وی گفت:تجربه نشان داده است در بسیاری از پرونده ها افراد بدلیل سوء تفاهم دست به اقداماتی می زنند که خسارت های غیرقابل جبرانی برای خود و اطرافیانشان بوجود می آورند که دیگر جای جبران وجود ندارد.

انتهای پیام/ی

مظنون اصلی حادثه به قتل اعتراف کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار