استاندار اردبیل؛

مسوولان برای تسهیل در فرآیند سرمایه گذاری از پنجره واحد استفاد کنند

استاندار اردبیل گفت: مسوولان برای تسهیل در فرآیند سرمایه گذاری از پنجره واحد استفاد کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جلسه ستاد مدیریت راهبری و اقتصاد مقاومتی استان اردبیل افزود: مدیران و ارگان های مرتبط برای نشست های مربوط به پنجره واحد از کارشناسانی که به کار و حرفه خویش علاقه و باور دارند، استفاده کنند و نیروهای کارآمد مفیدتر از نیروهای بی انگیزه خواهد بود.

وی اظهار کرد:اشتغال پایدار و تولید و راه اندازی کسب و کار از اولویت های ما در استان اردبیل است و در تحقق این موضوع با هیچ شخص و مدیری تعارف و رودربایستی نخواهیم داشت.

استاندار اردبیل افزود: مسوولین باید جهت ایجاد تسهیل در فرایند سرمایه گذاری داخلی و خارجی در سریع ترین زمان اقدام کنند و بروکراسی اداری را از این فرایند حذف کنند.

بهنام جو با بیان اینکه همکاری و هماهنگی برای جذب سرمایه گذار و تولید کالای داخلی از اهداف اقتصاد مقاومتی است، افزود: با وضعیت کنونی کشور و ضرورت ایجاد فرصت های شغلی، مدیران دولتی و بخش خصوصی باید همکاری لازم را داشته باشند و برای بالا بردن راندمان تولیدات داخلی تلاش کنند.

وی با بیان اینکه حل مشکلات سرمایه گذاری وظیفه همه ماست گفت: یک سامانه ویژه برای بررسی و کنترل مداوم فرآیند سرمایه گذاری و اتخاذ تدابیر مفید در رفع مشکلات موجود تشکیل شود و نظارت و کنترل در این راستا افزایش یابد.

رئیس ستاد مدیریت راهبری و اقتصاد مقاومتی استان اردبیل تصریح کرد: ایجاد اشتغال پایدار و سرمایه گذاری در بخش های مختلف دغدغه اصلی دولت تدبیر و امید است و مدیران باید مشکلات در زمینه سرمایه گذاری های خارجی را بر طرف کرده و زمینه مساعد برای سرمایه گذاری ها را فراهم کنند.

بهنام جو ادامه داد: نباید هیچ تقاضایی در زمینه سرمایه گذاری به پروسه اداری افتاده و سرمایه گذار خارجی سرگردان شود بلکه باید در ارگان های مربوطه سرمایه گذاران را تکریم کرده و همه کارهای اداری را انجام دهیم تا انگیزه ای برای این افراد ایجاد شود.

وی با تاکید بر اینکه هیچ کجا عاری از مشکلات نیست و املای نوشته شده غلط خواهد داشت گفت: بهتر است در کنار صدور مجوز به طرح های کوچک و متوسط، پروژه های مهم و اساسی و تاثیرگذار اجرا نموده و مورد بهره برداری قرار گیرد تا انرژی مضاعف صرف ایجاد اشتغال پایدار و تولید کلان شود.

انتهای پیام/ح

ایجاد اشتغال پایدار از اولویت های ما در استان اردبیل است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.