کرملین: گزارش سنای آمریکا درباره روسیه و پوتین بی‌پایه و اساس است

سخنگوی کرملین اعلام کرد گزارش سنای آمریکا علیه روسیه و پوتین بی پایه و اساس است و به روابط مسکو و واشنگتن آسیب می‌رساند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  خبرگزاری فرانسه، کرملین روز پنجشنبه اعلام کرد گزارش سنای آمریکا که روسیه و ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور را «تهدیدی» علیه آمریکا معرفی کرده، بی پایه و اساس است و به روابط بین مسکو و واشنگتن آسیب می‌رساند.  

دمیتری پسکوف در کنفرانس خبری گفت: «ما نمی‌توانیم به جز ابراز تأسف درباره این تبلیغات (علیه روسیه)، چیز دیگری بگوییم و بار دیگر یادآور می‌شویم همه اتهامات مداخله در انتخابات آمریکا تاکنون هیچ پایه و اساسی نداشته است.»

پسکوف با ابراز تأسف گفت: «این گونه اظهارات نه تنها به روابط بین آمریکا و روسیه، بلکه به خود آمریکا نیز آسیب می‌رساند.»

او افزود: هنگامی که تهدید بودن روسیه به یک وسواس تبدیل شود، شرایط مناسب برای گسترش روابط بین مسکو و واشنگتن به وجود نمی‌آید.

نمایندگان دموکرات کمیسیون امور خارجه سنای آمریکا در گزارشی ۲۰۶ صفحه‌ای با عنوان «حملات نامتقارن پوتین علیه دموکراسی در روسیه و اروپا: مداخله‌ها در امنیت ملی آمریکا» درباره تهدید آشکار علیه امنیت ملی آمریکا هشدار دادند.

دموکرات‌ها در واکنش به «تهدید» روسیه، «بی تفاوتی» دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را که به اعتقاد آن‌ها در برابر حملات سایبری روسیه و همچنین تبلیغات یا دیگر اقدامات پوتین منفعل باقی مانده است، محکوم کردند.

 

انتهای پیام/

 واکنش روسیه به گزارش سنای آمریکا علیه این کشور

برچسب ها: روسیه ، آمریکا ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار