استاندار اردبیل؛

راه اصلی کلور - درام احداث می شود

استاندار اردبيل گفت: راه اصلی كلور - درام به طول ٢٧ كيلومتر احداث می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جلسه مشترک با پيمانكار راه كلور _ درام و با حضور نماينده مردم خلخال وكوثر و فرماندار خلخال اظهار داشت: هدف از تشكيل اين جلسه تسريع در احداث اين پروژه است، اين پروژه اول بهمن ماه سالجاری كلنگ زنی خواهد شد و پيمانكار متعهد شده است كه در عرض ١٤ماه ابنيه را تكميل و در طول ٢٤ ماه نيز كل پروژه را اتمام كند.

وی در پايان خاطرنشان كرد: اداره كل راه و شهرسازی به عنوان كارفرما بايد نظارت خود را در طول اجرا و بهره برداری اين پروژه بيشتر نمايد.

30 کیلومتر از طول مسیر جاده کلور به درام در حوزه راه و شهرسازی استان اردبیل قرار گرفته و 20 کیلومتر آن در در حوزه راه و شهرسازی استان زنجان است.

جاده کلور به درام از جاده‌های بسیار زیبا، ایمن و بدون کولاک و برف کشور در حاشیه رود قزل‌اوزن است که با تکمیل و بهره‌برداری از این جاده شاهد کاهش 80 کیلومتری در مسیر جاده‌ای اردبیل به تهران خواهیم بود.

از اهداف اجرای این پروژه می‌توان به کاهش طول سفر با مرکز کشور، ارتباط سریع استان اردبیل با استان‌های همجوار و مرکز کشور کاهش سوخت، ارتباط سریع استان‌های غرب کشور با استان‌های شمال کشور اشاره کرد و از اثرات این طرح با کاهش تصادفات جاده‌ای در طول این مسیر در زمینه شاخص‌های اجتماعی، اقتصادی، توریستی وصنعتی استان و حمل کالاهای ترانزیتی و محصولات کشاورزی و عبور مسافران تاثیر به‌سزایی خواهد داشت.

انتهای پیام/ح

احداث راه اصلی کلور- درام در شهرستان خلخال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.