بهشتی پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آمریکایی‌ها چاره‌ای جز تمدید برجام ندارند/حرف های برای قانع کردن افکار عمومی آمریکاست

یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: آمریکایی‌ها چاره‌ای به جز تمدید برجام ندارند و خارج شدن از این توافق به ضرر آنهاست.

آمریکایی‌ها چاره‌ای جز تمدید برجام ندارند/حرف های برای قانع کردن افکار عمومی آمریکاستحسن بهشتی پور کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اقدام ترامپ در تمدید تعلیق تحریم ها علیه ایران و همزمان قرار دادن نام ۱۴ شخص حقیقی و حقوقی در لیست تحریم ها اظهار کرد: آمریکایی ها چاره ای به جز تمدید برجام ندارند و اگر از این توافق بین المللی خارج شوند به ضرر آنهاست.

این کارشناس مسائل بین الملل افزود: تحریم افراد حقوقی و حقیقی هم برای خالی نبودن عریضه و توجیه افکار عمومی آمریکاست چرا که ایران مبادله ای با آنها ندارد که این تحریم ها تاثیری داشته باشند.

 وی با بیان اینکه تحریم های حقوق بشری، حمایت از تروریسم که علیه ایران وضع می کنند همگی در راستای منافع آمریکا صورت می‌گیرد گفت: اگر طرف های تجاری ایران مثل اتحادیه اروپا، چین، هند و... در این مسئله با آمریکا همراهی نکنند، این تحریم ها خاصیتی ندارند.

بهشتی پور با اشاره به اظهارات ترامپ مبنی بر اینکه این آخرین باری است که تعلیق تحریم ها را امضا می کند اظهار کرد: اینگونه اظهارات بیش‌تر بازی تبلیغاتی هستند و ترامپ می داند شرط هایی که می گذارد محلی از اعراب ندارند و‌ برای قانع کردن افکار عمومی آمریکاست و مصرف داخلی دارد، آمریکایی ها بیش از این نمی توانند کاری را پیش ببرند.

انتهای پیام/

برچسب ها: برجام ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۳ ۲۳ دی ۱۳۹۶
چرا ترامپ تحریم ها را افزایش داده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۲ ۲۳ دی ۱۳۹۶
امریکا از قدرت ایران اسلامی هراسان است و به دنبال راهی برای کاهش قدرت ما است که به بن بست رسیده
آخرین اخبار