رئیس اداره اصناف سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان خبر داد;

پرداخت تسهیلات نوسازی به اصناف تولیدی سمنان

رئیس اداره اصناف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از پرداخت تسهیلات بازسازی و نوسازی به اصناف تولیدی این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمدعلی عبداللهی رئیس اداره اصناف سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان بابیان اینکه تسهیلات بازسازی و نوسازی به اصناف تولیدی استان سمنان پرداخت می‌شود گفت : مدت‌زمان بازپرداخت برابر ضوابط بانکی و نرخ سود نیز در این تسهیلات همانند واحدهای تولیدی صنعتی خواهد بود.

وی افزود: داشتن پروانه کسب، توجیه فنی اقتصادی طرح و دارا بودن حداقل دو نفر شاغل در واحد صنفی که صاحب پروانه کسب نیز می‌تواند یکی از شاغلان باشد ازجمله شرایط و وظایف متقاضیان دریافت این تسهیلات محسوب می‌شود.

رئیس اداره اصناف سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان بابیان اینکه تسهیلات به واحدهایی که قادر به نوسازی و بازسازی واحدهای تولیدی باشند پرداخت می‌شود، ابراز داشت: آن دسته از بنگاه‌های صنفی، تولیدی که توان شبکه‌سازی و خوشه سازی دارند و ازلحاظ ظرفیت تولید، دانش فنی و داشتن بازار با مشکل مواجه نیستند، در اولویت دریافت تسهیلات قرار خواهند داشت.

عبداللهی بابیان اینکه متقاضیان مشمول دریافت تسهیلات باید درخواست خود را در سامانه اصناف قسمت «تأمین مالی بنگاه صنفی تولیدی» ثبت کنند، تصریح کرد: فرایند اجرای کار، به‌صورت الکترونیکی و از طریق سایت www.iranianasnaf.ir انجام خواهد گرفت که پس از اخذ تأیید دریافت تسهیلات توسط اصناف شهرستان مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

وی افزود: با حمایت از بنگاه‌های خرد و کوچک بخش مهمی از چرخه تولیدی به‌ویژه در مناطق کم برخوردار به گردش درخواهد آمد و به تحقق شعار سال کمک می‌کند لذا دستورالعمل شناسایی و تأمین مالی بنگاه‌های صنفی تولیدی برای بازسازی و نوسازی ابلاغ‌شده است.

انتهای پیام / ه

جزئیات پرداخت تسهیلات نوسازی به اصناف تولیدی استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار