ایجاد هزار و 357 طرح اشتغال در کمیته امداد خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: در 9 ماهه امسال هزار و357 طرح اشتغال به ارزش 28 میلیارد تومان برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اینکه طرح‌های اشتغال این نهاد در سه بخش خودکفایی، توان‌افزایی و کارانگیزی به اجرا می‌رسد،گفت: در 9 ماهه امسال هزار و357 طرح اشتغال توسط این نهاد ایجاد شد.

وی گفت: از مجموع طرح‌ها ایجادشده، 81 طرح در بخش کارانگیزی،62 طرح در بخش توان‌افزایی و هزار و214 طرح نیز در بخش خودکفایی اجرایی شده است.

وی با یادآوری اینکه طرح‌های اشتغال این نهاد در شش شاخه اصلی کشاورزی،دامپروری،شیلات،صنایع‌دستی،فعالیت‌های صنعتی و معدنی و خدمات اجرا شده است،بیان کرد: بیشترین این طرح‌ها در بخش دامپروری و کمترین آنها نیز با دو طرح در بخش شیلات اجرا شده است. 

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی درباره تأمین منابع اجرای طرح‌های اشتغال این نهاد نیز گفت: طرح‌های اشتغال این نهاد از سه محل منابع بانک‌ها عامل،منابع صندوق توسعه ملی و همچنین منابع داخلی کمیته امداد تأمین اعتبارشده است.

اهرابی مجموع  تسهیلات پرداختی در 9 ماهه سال جاری را 28 میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: 18 میلیارد و 800 میلیون تومان از محل منابع بانک‌های عامل به‌صورت قرض‌الحسنه در اختیار مددجویان قرارگرفته است و  همچنین هفت میلیارد و 300 میلیون تومان نیز از محل منابع داخلی کمیته امداد خراسان شمالی تأمین‌ شده است.

وی ادامه داد: یک میلیارد و 600 میلیون تومان نیز از محل منابع توسعه ملی و دو میلیارد و 136 میلیون تومان نیز از سایر منابع به مددجویان پرداخت‌ شده است.

انتهای پیام/آ

ارائه خدمات حمایتی به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.