برپایی نمایشگاه نقاشی گروهی بانوان هنرمند در لاهیجان

دومین نمایشگاه نقاشی گروهی بانوان هنرمند تجسمی در لاهیجان برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ نگارنادری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان گفت: به مناسبت فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و هفته زن فراخوان برپایی دومین نمایشگاه نقاشی گروهی بانوان هنرمند تجسمی در لاهیجان منتشر شد.

وی افزود: این برنامه فرهنگی با همکاری کمیسیون امور بانوان فرمانداری و با هدف تبلور و تجلی ایده های نو و خلاقانه بانوان و حضور بانوان در گستره های اجتماعی برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان اظهار داشت: شرکت برای همه بانوان هنرمند در هر منطقه از استان گیلان آزاد است و تمامی آثار هنگام تحویل باید در قاب باشد.

 نگارنادری با اشاره به اینکه آثار به هیچ عنوان نباید کپی باشد و برای خلق آثار استفاده از تمام تکنیک ها به جز سیاه قلم بلامانع است افزود: همچنین آثار رسیده توسط هیات انتخاب بررسی و آثار برگزیده به نمایشگاه راه پیدا می کنند و به تمامی آثار راه یافته به نمایشگاه گواهی شرکت و هدیه تعلق خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه  علاقمندان می توانند آثار خود را تا ١٠ اسفند به این اداره تحویل دهند تصریح کرد:نمایشگاه نقاشی گروهی بانوان هنرمند در لاهیجان از تاریخ 19تا ٢٤ اسفند در نگارخانه استاد حسین محجوبی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برپا خواهد شد.

 

 انتهای پیام/م.ع

فراخوان برپایی دومین نمایشگاه نقاشی گروهی بانوان هنرمند در لاهیجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.