قهرمانی امید امره در لیگ فوتبال شهرستان ساری

سرخپوشان امید امره جام قهرمانی لیگ فوتبال شهرستان ساری را به خانه بردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در روز پایانی رقابت های لیگ فوتبال شهرستان ساری و انتخابی لیگ استان دو تیم امید امره و وحدت میانرود در ورزشگاه شهید متقی ساری به مصاف هم رفتند، دیداری که قرار بود ساعت 10آغاز شود ولی به دلیل نبودن پرچم کرنر و صرف زمان برای تهیه آن با تاخیر یک ساعته برای شروع دیدار همراه شد.

این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر سرخپوشان امید امره به پایان رسید و تک گل محمد بزرگی دومین قهرمانی امره ای ها در این مسابقات را به ارمغان آورد تا پس از سه سال دوباره تیمی از امره و بخش کلیجانرستاق به این مقام نائل شد.

سنگریزه با شکست تیم فوتبال سارویه فینالیست شده بود و امید امره هم با گلباران همای ساری پا به دیدار فینال گذاشت و جدال حساس شاگردان محسن امامی و علی وفایی در فینال را شاگردان وفایی بردند و حکم قهرمانی تیم خود را امضا کردند.

در ترکیب تیم امید امره بازیکنانی نظیر علی وفایی مقدم،سید نعمت محمدی،سید سجاد قریشی،سهیل اورنجین،محمد بزرگی،علیرضا وفایی،هادی ترابی،پژمان دلاوری،بهرام آزادمنش،سهراب آزادمنش،تقی خناری،مصطفی ساداتی،شجاع چوپانی،مجتبی خانی،محمد درویشی،داوود ساداتی،مهدی برزگر،مصطفی عمادی و بنیامین مرشدی حضور داشتند و مجتبی بشکار هم در امر هدایت علی وفایی را در این رقابت ها یاری می کرد.

تیم فوتبال امید امره از تیم های پرسابقه و یکی از پر افتخارترین تیم های بخش کلیجانرستاق ساری به حساب می آید.

انتهای پیام/ م

برتری تیم امید امره در جام قهرمانی لیگ فوتبال شهرستان ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار