کلاس دانش افزایی مربیان فوتبال مازندران با تدریس اساتید بر جسته فیفا

کلاس دانش افزایی یک روزه مربیان فوتبال با تدریس مرتضی محصص و فریدون معینی جمعه ۲۲ دی ماه در ساری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمود سورتیچی رئیس کمیته آموزش هیات فوتبال استان مازندران گفت: کلاس دانش افزائی و صدور اعتبارنامه مربیگری تمامی مربیان مازندرانی زیر نظر فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در مرکز استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این کلاس که به نوعی کلاس اعتبار بخشی به مدارک مربیگری مربیان فوتبال می‌باشد، روز جمعه ۲۲ دی ماه در مرکز استان مازندران واقع در خزرآباد_پلاژ ناجا از ساعت ۸ صبح آغاز خواهد شد.

مسئول کمیته آموزش هیات فوتبال استان مازندران گفت: این کلاس که زیر نظر مرتضی محصص و فریدون معینی از مدرسین برجسته FIFA برگزار خواهد شد، برای تمامی مربیان جهت ارتقا و شرکت در کلاس‌های مربیگری آسیا الزامی می‌باشد.

سورتیچی افزود: مربیان با حضور و پشت سر گذاشتن این کلاس دانش افزایی، ضمن دریافت گواهی، حضور در این کلاس برای آن‌ها جهت شرکت در دوره‌های مربیگری یک امتیاز محسوب خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این کلاس را ارتقاء سطح دانش مربیان استان مازندران عنوان کرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده تمامی کسانی که عهده دار مربی گری در فوتبال هستند در این دوره حضور خواهند داشت.

سورتیچی افزود: در این برنامه علاوه بر ارتقا دانش مربیان نحوه مدیریت و برنامه ریزی در مربی گری با حضور استادان فن آموزش داده می‌شود.

وی گفت: مربیانی در این کلاس شرکت نکردند حق فعالیت در تیم‌های استانی و کشوری را نداشته و مدرک مربیگری مشارالیه تمدید نخواهد شد.

وی افزود: جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی و سرمربی فعلی تیم خونه به خونه و داوود مهابادی سرمربی نساجی به عنوان مهمان ویژه در این کلاس حضور خواهند داشت.

مسئول کمیته آموزش هیات فوتبال استان مازندران گفت: این کلاس‌ها در ساری جاده فرح آباد-جاده پلاژ ها-مجتمع پردیس ناجا
برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ

برگزاری کلاس مربیگری فوتبال در ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.