یک نویسنده کودک و نوجوان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«ترسو» به زودی منتشر می شود

رفیع افتخار اظهار داشت: کتاب طنزم با عنوان «ترسو» به زودی به بازار کتاب می آید.

رفیع افتخار، نویسنده در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص انتشار اثر جدیدش گفت: کتاب طنزم با عنوان « ترسو » به زودی به بازار کتاب می آید. این کتاب داستان طنزی در حوزه داستان انقلاب اسلامی است و انتشارات «به نشر»  آن را منتشر می‌کند. نگارش کتاب « ترسو»  یک سال طول کشید. چندی پیش همین ناشر کتابم با عنوان «کت ولیعهدی» را که مجموعه 6 داستان برای نوجوانان است، به چاپ رساند.

وی افزود: ترسو داستان طنزی است که در آن بیشتر از طنز کلامی استفاده شده است. داستان به حوادث قبل از سال 57 و شرایط انقلابی آن دوره برمی‌گردد. نوجوانی که ذاتا ترسو است در مواجه با مواقعیت تظاهرات و شرایط انقلابی در دوگانگی غریبی گرفتار می شود. او باید بر ترسش فائق آید و تمام تلاشش را هم به کار می بندد و همین تکاپوها او را در شرایط خنده دار قرار می دهد.

گفتنی است رفيع افتخار متولد 1339 در تهران و كارشناس ارشد كشاورزی است. او تاليف و ترجمه برای نوجوانان را از سال 1369 آغاز كرده و تاكنون بیش از 50 اثر برای کودکان و نوجوانان نوشته است. از آثار این نویسنده می‌توان به «طلسم خانه‌ عنکبوت‌ها»، «برعسوس»، «برسدبه دست دوست»، «دنیای آرزوها»، «از ورای یک خاطره»، «تعطيلات بامزه يخمک»، «ساپروفیت»، «شب نشینی باعموبسک» و «راز صورتی من» اشاره کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.