گنبد بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) بعد از ساخت به کربلا انتقال داده می شود

فرماندار جیرفت گفت: گنبد بارگاه ملکوتی امام حسین (ع)در کرمان به دست مردم ساخته که بعد از ساخت به کربلا انتقال داده و نصب می شود.

گنبد بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) بعد از ساخت به کربلا انتقال داده می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ احمد امینی روش فرماندار شهرستان جیرفت در جلسه پیگیری امورات دفتر عتبات عالیات که با حضور سردار بحراسمانی نماینده ستاد عتبات عالیات استان کرمان برگزار شد، گفت: کمک به عتبات عالیات عاملی مهم در راستای حفظ شعائر دینی، اسلامی و اعتقادی است.

وی افزود: عتبات عالیات شهرستان جیرفت اقدامات خوبی را انجام داده است و کمک به عتبات عالیات و توجه به بازسازی و آبادانی حرم ائمه اطهار ضروری و ثواب آن موجب سعادت اخروی و دنیوی می شود.

امینی روش با اشاره به لزوم مشاركت و همكاری مردم در راستای بازسازی عتبات عاليات تصریح کرد: در راستای بازسازی عتبات عالیات باید از مردم نیز بهره گرفت و این کار خداپسندانه را با پشتوانه مردم به انجام رساند.

احمدامینی روش افزود:گنبد بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) درکرمان به دست مردم ساخته می شود دارای سی وسه هزار مفصل اتصال است که بعداز ساخت به کربلا انتقال داده ونصب می شود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان قسم خورده ما از کوچکترین اختلافات حداکثر استفاده را می برند اظهار کرد:از اتفاقات گذشته بایستی درس بگیریم وازاختلافات پرهیز کنیم.

همچنین حجت الاسلام رضا سعادت فر امام جمعه شهرستان جیرفت ،عشق وعلاقه مردم جیرفت را نسبت به امام حسین(ع) مثال زدنی توصیف کرد وافزود: دربحث عتبات بایست کار فرهنگی درجامعه صورت گیرد ودر این راستا مدارس ودانشگاه ها در دستور کار هستند.

سرداربحراسمانی، نماینده ستاد عتبات عالیات استان کرمان نیز اظهار کرد: عاشقان امام حسین(ع) در کرمان تمام تلاش خود را در راستای ساخت گنبد آن امام بزرگ بکار می گیرند.


انتهای پیام/س

 

ساخت گنبد بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار