آیت الله نوری همدانی:

خدمات حجت‌الاسلام مظاهری ماندگار است

آیت الله نوری همدانی با صدور پیام تسلیت خدمات فرهنگی و اجتماعی حجت‌الاسلام مظاهری را ماندگار توصیف کرد.

خدمات حجت‌الاسلام مظاهری ماندگار استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛متن پیام تسلیت آیت‌الله  نوری همدانی در پی ارتحال آیت الله مظاهری به این شرح است: با نهایت تاسف و تاثر خبر ارتحال خطیب محترم حجت‌الاسلام‌ والمسلمین آقای حاج شیخ مهدی مظاهری رحمت‌الله علیه را دریافت کردم.

 این عالم فرزانه و پرتلاش سال‌های متمادی با اخلاص فراوانی که داشت هدایت مردم خصوصاً جوانان را بر عهده گرفت و با توسل و ادعیه و جلسات شب و روز جمعه و ایام رمضان المبارک که اینجانب به واسط رفاقت و ارتباط با آن مرحوم از نزدیک مشاهده کرده بودم توانست در جان و روح افراد مستعد اثرگذار باشد.

 خدمات اجتماعی و فرهنگی و عام‌المنفعه نام او را ماندگار کرد و بی‌شک آثار معنوی آن روحانی خدمتگزار در اذهان مردم باقی خواهد ماند و اجر و مزد صالحان را از ذات اقدس حق دریافت خواهد کرد.

 اینجانب درگذشت این عالم فقید و مخلص و خدمتگزار را به حوزه علمیه و اهالی شریف و متدین اصفهان و بازماندگان محترم ایشان تسلیت عرض کرده و علو مقام برای آن مرحوم مسئلت می‌کنم.

حجت‌الاسلام شیخ مهدی مظاهری چهره ماندگار تبلیغ استان اصفهان پس از تحمل یک دوره‌ بیماری در روز -پنجشنبه- ۲۱ دی‌ماه دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام/ش

پیام تسلیت آیت الله نوری همدانی به مناسب ارتحال آیت الله مظاهری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.