پیدا شدن 4 نوجوان مفقود شده پس از سه روز در کویر مرنجاب

معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی آران و بیدگل از پیدا شدن 4نوجوان پس از ۳ روز در کویر مرنجاب خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین میرزاجانی درخصوص چگونگی ناپدید شدن این افراد اظهار کرد:  شنبه از طرف خانواده این نوجوانان با اداره میراث تماس گرفته شد که ۴ نوجوان از صبح ۵ شنبه به آران و بیدگل برای سفر به کویر مرنجاب رفته وهنوزبرنگشته اند.

وی افزود: خانواده این افراد ساکن کاشان هستند و با نگرانی از ما درخواست پیگیری  داشتند ولذا بنده با هماهنگی هلال احمر و دوستان برای پیدا کردن این افراد اعلام آمادگی کردیم.

میرزاجانی در مورد نشانی افراد گفت: به ما اعلام کردند که این نوجوانان با ۲ موتور سیکلت تریل وارد کویر مرنجاب شده اند و سنشان بین ۱۵ تا ۱۷ سال است و ما برای عملیات امداد و نجات به همراه دوستان هلال احمر و اکیپ های مردمی  عازم کویر مرنجاب شدیم. 

وی افزود : هنوز در ابتدای مسیر بودیم که اطلاع دادند نوجوانان پیدا شده اند و به سلامت به درب ورودی رسیده اند و علت را خارج شدن از مسیر و جاده اصلی مرنجاب عنوان کرده‌اند.

میرزاجانی به نحوه و کیفیت عملیات های امداد و نجات تیم میراث اشاره کرد وگفت: در این مواقع مشخصات افراد گم شده را به افراد محلی در کویر می دهیم. در مناطق مختلف کویر فعالان بهره برداران تاسیسات گردشگری و راهنمایان محلی راکه در اواخر هفته در کویر هستند  با خبر می کنیم تا اگر در مسیری افراد را دیدند یا نشانی ازشان دارند اطلاع بدهند؛ ابتدا مسیر حرکتشان و آخرین نقاطی که مشاهده شدند  بررسی می کنیم بعد گروه  های امدادی را وارد منطقه می کنیم.

 

انتهای پیام/م

پیدا شدن 4 نوجوان گم شده در کویرمرنجاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.