برپایی جشن های انقلاب اسلامی در مساجد گیلان

جشن های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بیش از 800 کانون فرهنگی و هنری مساجد سراسر گیلان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم، رئیس کمیته مساجد ستاد دهه فجر گیلان و مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان گیلان گفت: جشن های گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بیش از 800 کانون فرهنگی و هنری مساجد سراسر استان برگزار می شود.

وی افزود: تبیین نقش مساجد در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی، فراهم سازی زمینه حضور و مشارکت بیشتر مردم در برگزاری جشن ها و آئین های دهه فجر و آشنایی با دستاوردهای انقلاب اسلامی از اهداف تشکیل کمیته مساجد است.

رئیس کمیته مساجد ستاد دهه فجر گیلان با اشاره به فعالیت 890 کانون فرهنگی و هنری در مساجد شهری و روستایی سراسر گیلان اظهار داشت: باید از این ظرفیت برای برگزاری جشن های انقلاب در روستاها و شهرهای استان بهره برده و مردم را هر چه بیشتر با دستاوردهای انقلاب آشنا کنیم.

حجت الاسلام پورابراهیم خاطرنشان کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب، بصیرت افزایی، پاسخگویی به سئوالات، رفع شبهات و استفهامات و جلب و جذب جوانان و نوجوانان و آشناسازی آنان با مواضع اصولی و آرمان های انقلاب شکوهمند ایران اسلامی از اهداف برگزاری این آئین ها است.

 

انتهای پیام/ع

 

برگزاری جشن های انقلاب در بیش از 800 کانون مساجد گیلان 

برچسب ها: دهه فجر ، امام خمینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.