مشکل ایستگاه های اتوبوس شهر کرمان رفع شود

رییس شورای شهر کرمان بر رفع مشکل ایستگاه های اتوبوس شهر کرمان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،فرشاد، رییس شورای شهر کرمان، همزمانی پروژه اجرایی میدان مشتاق( شهدا ) را دلیل بی توجهی به مسئله رسیدگی به پایانه اتوبوسرانی میدان مشتاق دانست.


وی در ارتباط با وضعیت نابه سامان اتوبوس های بلوار جمهوری اسلامی گفت: به منظور ساماندهی وضعیت اتوبوس های جلوی اتاق بازرگانی در ابتدا مقرر شد که جایگاه این اتوبوس ها به چهارراه فرهنگیان منتقل شود که به دلیل اینکه این این منطقه به هتل پارس و بخش سکونت گردشگران و توریست ها نزدیک است این طرح اجرایی نشد.


همچنین معصوم زاده عضو دیگر شورای شهر کرمان گفت: اتوبوس های واقع در میدان مشتاق علاوه بر ایجاد وجهه ی نامناسب برای همشهریان برای کسبه آن منطقه مشکلات فراوانی به همراه داشته است.


وی از اعضای شورای شهر خواست: تا هر چه سریعتر نسبت به رفع این موضوع اقدام کنند و پیشنهاد انتقال این اتوبوس ها را به قسمت جنوبی خیابان مدیریت را داد.


همچنین عالم زاده، شهردار کرمان در پاسخ به پیشنهاد معصوم زاده گفت: نبود پایانه مسافربری و موضوعات ترافیکی می بایست در قالب طرح جامع تری به انجام برسد و کارهای این چنینی صرفاً هزینه بر بوده و موقتی می باشند.
انتهای پیام/ی

  وضعیت نابه سامان اتوبوس های بلوار جمهوری اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار