برگزاری نشست تخصصی اخوت در استان کرمان

نشست تخصصی اخوت فرماندهان و مدیران رده های نیروی زمینی سپاه مستقر در استان کرمان امروز در تیپ 38 مکانیزه ذوالفقار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام رضایی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۳۸ ذوالفقار نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همایش طرح اخوت بین فرماندهان و مدیران با زیر مجموعه ها و کارکنان آن ها از سوی قرار گاه قدس نیروی زمینی به میزبانی تیپ ۳۸ ذوالفقار در استان کرمان جهت افزایش روحیه اخوت بین مسئولین و فرماندهان با کارکنانشان در تیپ ۳۸ ذوالفقار نیروی زمینی بین رده های مستقر در کرمان شامل: تیپ صاحب الزمان سیرجان، مخابرات قدس، بیمارستان فاطمه الزهرا(س)، آمادگاه شهید باهنر و تیپ ۳۸ ذو الفقار برگزار شد.


وی با بیان اینکه یکی از برنامه های ارزشمند در سپاه بصیرت افزایی بین نیروهای سپاهی است، افزود: در این همایش از افرادصاحب نفوذ از جمله امام جمعه شهرستان کرمان برای بصیرت افزایی در مجموعه سپاه دعوت کردیم.


در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین علیدادی نماینده ولی فقیه در استان کرمان  با بیان اینکه بصیرت از بحث های مطرح این روزهاست، گفت: بخشی از بصیرت شناخت و بخشی از آن اقدام و عمل است.


وی یکی از ارکان معرفتی بصیرت را وظیفه شناسی در همه ابعاد چه فردی و اجتماعی دانست.


امام جمعه کرمان رکن دوم بصیرت را دشمن شناسی با همه ابعادش عنوان کرد و افزود: دشمن درونی و بیرونی را باید خوب شناخت.


وی به کلامی از حضرت علی (ع) اشاره کرد و گفت: گاهی شناخت دشمن سخت است و برخی از افراد در میدان دشمن بازی می کنند‌.


حجت الاسلام علیدادی سلیمانی رکن سوم معرفتی و شناختی بصیرت را زمان شناسی دانست و آن را رکن بسیار مهم عنوان کرد و افزود: زمان شناسی این قدر مهم است که معصوم(ع) می فرمایند: هرکس زمان خود را بشناسد، هیچ وقت اشتباهات به او هجوم نمی آورند.


وی افزود: اگر کسی زمان شناس باشد، امام و رهبر را می شناسد و موقعیت ها را خوب می فهمد.


نماینده ولی فقیه در کرمان با بیان اینکه صرف معرفت و شناخت بصیرت اتفاق نمی افتد،رکن چهارم بصیرت را عملیاتی بیان کرد و گفت: رکن چهارم اقدام به موقع است و تاریخ از افرادی که اقدام به موقع نداشتندو دچار مشکل شدند، پر است.

انتهای پیام/ی

کسی زمان شناس باشد، امام و رهبر را می شناسد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.