کمک162میلیارد ریالی مردم به کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: خیران به‌منظور کمک به مددجویان تحت حمایت این نهاد بیش از 162 میلیارد و 229 میلیون ریال در برنامه‌های اجرایی این نهاد مشارکت کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  علی حسن مظاهری اظهار داشت: این درآمدها از طریق صدقات، زکات، اکرام ایتام، اطعام و جشن عاطفه ها جذب و جمع آوری شده است.
وی تعداد صندوق صدقات این استان را 97 هزار صندوق اعلام کرد و گفت: 21 میلیاردو 540 میلیون ریال صدقه امسال در استان جمع آوری شد.
مظاهری بیان داشت: درآمد صدقات برای تامین جهیزیه دختران بی سرپرست، کمک هزینه درمانی بیماران نیازمند، هزینه تحصیلی دانش آموزان مددجو و ساخت مسکن برای نیازمندان هزینه می شود.
وی ابراز داشت: حامیان 48 میلیارد ریال به 9 هزار یتیم و فرزندان محسنین کمیته امداد این استان امسال کمک کردند.
مظاهری ادامه داد: 6 هزار و 201 حامی، ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد این استان را حمایت می‌کنند.
وی گفت: 25 میلیارد و 673 میلیون ریال امسال زکات واجب و مستحبی در این استان پرداخت شده است.
مظاهری تصریح کرد: هفت میلیاردو 661 میلیون ریال امسال کمک هزینه ساخت مسکن به مددجویان این نهاد در مناطق شهری و روستایی کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد.
11 درصد ازجمعیت 713 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.
18 هزار سالمند بالای 60 سال، 900 بیمار صعب‌العلاج و سه هزار و 85 یتیم پسر و دختر کمتر از 18 سال زیر پوشش کمیته امداد این استان هستند.
ایتام کهگیلویه و بویراحمد توسط حدود هفت هزار حامی مورد حمایت قرار گرفته‌اند و میانگین مبلغ پرداختی به آنان در هر ماه یک میلیون و 130 هزار ریال است که این میزان علاوه بر کمک‌های کمیته امداد استان خواهد بود.
هشت هزار و 251 دانش آموز، 2 هزار و 22 دانشجو و 141 طلبه در طول سال از خدمات فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد استفاده می‌کنند.

 انتهای پیام/غ

 اعطای بیش از 7 میلیارد ریال کمک هزینه ساخت مسکن به مددجویان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.