حضور کاروان های سلامت جمعیت هلال احمر در مناطق محروم اصفهان

سرپرست جمعیت هلال‌احمر شهرستان اصفهان از حضور کاروان های سلامت در مناطق محروم و کم برخوردار برای ارتقاء سطح سلامت خانواده های نیازمند خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،شهریار انصاری در جلسه هم اندیشی اعضای خانه داوطلب این جمعیت افزود : 3 کاروان  به این مناطق از جمله محله لیمجیر رهنان ، محله عرب نشین ملک شهر و محله شش راه قهجاورستان اعزام شدند و خدمات را متناسب با نیاز سنجی صورت گرفته ارائه دادند .

وی در این جلسه به عملکرد خوب حوزه داوطلبان و خانه داوطلب این  جمعیت در 10 ماهه سال جاری  اشاره کرد و اظهار داشت : در این مدت خیران و داوطلبان هلال احمر اصفهان 53 جهیزیه به نوعروسان  و 6  سیسمونی به خانواده های نیازمند و محروم اهداء کردند.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر شهرستان اصفهان با بیان اینکه تلاش ما و همه خیران و داوطلبان هلال احمر  تحقق شعار " اتصال توان توانمندان  به  نیاز نیازمندان" است ، تصریح کرد : اجرای طرح نیابت ، ارمغان مهر ، همای رحمت بازارچه خیریه ، ویژه برنامه های هفته سلامت و برگزاری دوره های آموزشی، جلسات هم اندیشی و فعالیت سلامت یار ها از دیگر برنامه های حوزه داوطلبان این  جمعیت بوده است .

انصاری در ادامه از سنگ تمام اصفهانی‌ها برای کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه خبر داد و گفت : در ۳2نقطه از شهر اصفهان و شهر های ورزنه و هرند پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی مستقر شد و در بعضی از نقاط مانند میدان احمدآباد شهر اصفهان، تا  پاسی از  شب جمع‌آوری کمک‌های مردمی ادامه داشت.

انصاری با اشاره به اینکه قبل از زلزله  غرب کشور داوطلبان این جمعیت در خصوص جمع آوری کمک های مردمی به نفع مسلمانان مظلوم و آوراره میانمار  فعالیت داشتند ، اظهار کرد : جمعیت هلال‌احمر به عنوان عضوی از نهضت بین‌المللی صلیب‌سرخ و هلال‌احمر در عرصه بین‌المللی اقدامات و فعالیت های بشر دوستانه و امدادی را برای کمک به نجات جان آسیب‌دیدگان ارائه می نماید .

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: هلال احمر ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.