مرمت مجموعه اسبدوانی گنبدکاووس

هیات سوارکاری گنبدکاووس از هزینه‌ای بالغ بر پنج میلیارد ریال برای بهسازی و مرمت مجموعه سوارکاری این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ نور وردی توسلی گفت: برای بهسازی و مرمت بخش هایی از مجموعه سوارکاری به خصوص ساختمان اصلی از محل درآمدهای برگزاری مسابقات سوارکاری و اراضی و املاک این مجموعه بالغ بر پنج میلیارد ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: ایجاد برخی زیرساخت ها از جمله تجهیز نرم افزاری و سخت افزاری مجموعه سوارکاری، رنگ آمیزی و تجهیز ساختمان ها و دو باب مهمانسرا، نصب دوربین های مداربسته، راه اندازی سامانه روشنایی اطراف مجموعه و تقویت شبکه برق آن و احداث جاده فرعی برای کاهش ترافیک ورود و خروج به مجموعه سوارکاری را از مهمترین اقدامات انجام شده در یک سال گذشته بوده است .

توسلی گفت : با روی کار آمدن مدیریت جدید هیات سوارکاری گنبدکاووس و نیز قرارداد با شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان، تحولات زیادی درمجموعه سوارکاری انجام شد.

توسلی رئیس هیات سوارکاری گنبدکاووس افزود : در دو سالی که با این شرکت قرارداد بسته شده است حدود ۱۰ میلیارد ریال اجاره به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی پرداخت شد.

وی ادامه داد: طبق قرارداد سالانه با شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی سالانه حدود پنج میلیارد ریال اجاره پرداخت می شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر این، ماهانه بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیون ریال حقوق پرسنل و هزینه های جانبی و نیز جواز مسابقات نیز به برندگان پرداخت می شود.

انتهای پیام /گ

مرمت پنج میلیارد ریالی مجموعه سوارکاری گنبدکاووس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.