کشف 121کیلوگرم تریاک توسط پلیس جیرفت

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت:طی 72 ساعت گذشته 121 کیلوگرم تریاک کشف و 5 متهم دستگیر شدند.

کشف 121کیلوگرم تریاک توسط پلیس جیرفتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ ماشاالله ملایی فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: ماموران کلانتری 14 محمدآباد این شهرستان با انجام اقدامات پلیسی دريافتند سوداگران مرگ قصد انتقال مواد مخدر از شهرهاي جنوبی به مرکز کشور را دارند.

وی افزود:در این راستا ماموران با تشکيل اکيپ گشت ويژه و اعزام به مسيرهای احتمالی تردد قاچاقچيان در محور جیرفت به کرمان حوالی شهر محمدآباد به يك دستگاه کامیون مشکوک شدند و دستور ایست دادند.


ملایی گفت :در بازرسی های به عمل آمده از کامیون، 46 کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه ای در بار خیار جاساز شده بود، کشف شد.

وی همچنین افزود : در یک عملیات پلیسی دیگر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر جیرفت حین کنترل خودروهای عبوری در محور "جیرفت به کرمان" جنب پلیس راه یک دستگاه خودرو کامیونت را توقیف و پس از بازرسی 64 کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

سرهنگ ملایی نیز به سومین عملیات پلیس شهرستان اشاره کرد و افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در محور "جیرفت به رابر" با توجه به حرکات مشکوک راننده یک دستگاه خودرو زامیاد پس از هماهنگی با مقام قضایی اقدام به بازرسی از خودرو نمودند که موفق به کشف 11 کیلوگرم تریاک شدند.

وی تصریح کرد: در نتیجه تلاش ماموران ،در مجموع 5 نفر متهم دستگیر و 3 دستگاه خودرو توقیف شد که پس از تشکيل پرونده به همراه مواد كشف شده جهت سير مراحل قانونی تحويل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان جيرفت با بيان اينكه مبارزه جدی و بی امان با مواد مخدر و سوداگران مرگ جز ماموريت های مهم نيروی انتظامی است، اظهار کرد: نقش مردم در همکاری با پلیس برای مبارزه با مواد مخدر بسیار تاثیرگذار است.


انتهای پیام/س

 

121کیلوگرم تریاک توسط پلیس جیرفت کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار