تعطیلی کارگاه های ساختمانی نا ایمن

رئیس اداره بازرسی کار اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: در ۹ ماه نخست امسال هفت واحد کارگاهی ساختمانی بدلیل رعایت نکردن موارد ایمنی در استان تعطیل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ محمد علیخانی رئیس اداره بازرسی کار اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: این واحد‌ها به استناد ماده ۱۰۵ قانون کار به دلیل رعایت نکردن مقررات ایمنی کارگاه‌های ساختمانی به درخواست اداره بازرسی کار و به دستور مقام قضایی تعطیل و ادامه فعالیت آن‌ها منوط به رفع نواقص ایمنی شد.

وی اضافه کرد: کارگاه‌های ساختمانی دارای فعالیت‌های با ریسک بالا هستند و این امر سبب افزایش آمار حوادث به ویژه حوادث منجر به فوت، نسبت به سایر فعالیت‌ها می‌شود، بنابراین اداره بازرسی کار بر نظارت و بازرسی از کارگاه‌های ساختمانی تاکید بیشتری دارد و با دقت نظر زیادی این امر را پیگیری می‌کند.

رئیس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان گفت: با توجه به اثر بخش بودن اقدامات صورت گرفته، نظارت و پیگیری‌های این اداره با قاطعیت و جدیت بیشتری برای اجرای مقررات ایمنی در کارگاه‌های ساختمانی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

رعایت نکردن قانون منجر به تعطیلی هفت کارگاه شد

برچسب ها: وزارت کار ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار