تاکید نماینده ولی فقیه بر حمایت از نهادهای تبلیغی در خراسان شمالی

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، با اشاره به اهمیت نقش تبلیغ گفت: اگر ما نتوانیم از نهادهای تبلیغی حمایت های لازم را انجام دهیم یقینا باطل ما را از بین می برد.

تاکید نماینده ولی فقیه بر حمایت از نهادهای تبلیعی در خراسان شمالی به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی نماینده ولی فقیه در بجنورد،در نخستین جلسه شورای هجرت با اشاره به اهمیت نقش تبلیغ گفت: اگر ما نتوانیم از نهادهای تبلیغی حمایت های لازم را انجام دهیم یقینا باطل ما را از بین می برد.

وی افزود: در طرح هجرت تلاش داریم با همکاری روحانیون و آموزش و پرورش به امر تبلیغ و مشاوره بپردازیم که در این راستا تاکنون مبلغین خراسان شمالی به صورت جهادی به مدت یکسال فعالیت های خود را آغاز کرده اند.

همچنین حجت‌الاسلام مهدی مهرپویان مسؤول اداره تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه خراسان شمالی از فعالیت  120 مشاور و مبلغ مذهبی آقا و خانم در طرح هجرت خبر داد.

وی افزود : برای اجرای این طرح 63 روحانی در روستاهای مجاور استان و 53 نفر نیز در مدارس استان به عنوان مشاوران مذهبی مشغول به فعالیت هستند.

مهرپویان بیان داشت: برگزاری کارگاه های عفاف و حجاب ، کلاس های بینش سیاسی ، برگزاری دوره های جذب و تشویق افراد برای انجام فرامین الهی از جمله فعالیت های طرح هجرت در مدت این یکسال است.

انتهای پیام/



فعالیت مبلغین و روحانیون در طرح هجرت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.