تفکر آموزش‌وپرورش؛

دانش‌آموز آینده میانگینی از تفکر آموزش‌وپرورش کنونی

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان گفت: اگر بخواهیم نسل آینده سرشار از خصایص نیکو باشد، بایستی آموزش‌وپرورش امروز را تقویت نمود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ خدانظر دریکوند مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان اظهار کرد: دانش‌آموز آینده میانگینی از تفکر آموزش‌وپرورش کنونی است.

وی خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم توسعه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، کارآفرینی و رعایت حقوق شهروندی را در دانش‌آموز آینده نهادینه کنیم باید به امروز آموزش‌وپرورش نگاه شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان با تاکید بر تقویت آموزش‌وپرورش، بیان داشت: اگر بخواهیم نسل آینده سرشار از خصایص نیکو باشد، بایستی آموزش‌وپرورش امروز را تقویت نمود.

دریکوند تصریح کرد: به همین‌منظور است که قانون‌گذار ریاست شورا‌های آموزش‌وپرورش را به استاندار استان داده تا از قدرت اجرایی خود جهت هماهنگی و همکاری دستگاه‌های اجرایی با آموزش‌وپرورش استفاده نماید.

وی با ابراز اینکه دستگاه‌های اجرایی در راستای نیل به اهداف نیازمند همکاری و تعامل با آموزش‌وپرورش هستند، افزود: بدون ارتباط و تعامل با آموزش‌وپرورش دستگاه‌های اجرایی نمی‌توانند کارایی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/م

دانش‌آموز آینده میانگینی از تفکر آموزش‌وپرورش کنونی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.