تعطیلی پر سر و صدایی که هنوز تکلیفش معلوم نیست + فیلم

تعطیلی مدارس، دانش آموزان خوشحال کرده و شاید والدین و معلمان را ناراحت کند اما این تعطیلی دلایلی دارند که باید به طور دقیق آنها را بررسی کرد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ تعطیلی مدارس، مساله ای است که موافقان و مخالفان زیادی دارد. علت اکثر این تعطیلی‌ها آلودگی هوا و برف های زمستان بوده و خبرهایی به گوش می‌رسد که عده ای در تلاشند تا از سال آینده ماه اول زمستان را به طور کامل برای مدارس تعطیل اعلام کنند که این طرح برای مدارسی که در مناطق گرمسیر هستند، کاربردی ندارد.

 

 

 

انتهای پیام/
 

بررسی پیشنهادی قدیمی + فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۶
خوش به حال معلم ها همش تعطیل هستن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۴۴ ۳۰ دی ۱۳۹۶
این گام مهمی است که طراحان تعطیلی زمستانی مدارس،خواسته یا ناخواسته درجهت ترویج بیشتر فرهنگ مسیحیت بجای فرهنگ ایرانی واسلامی می خواهندبردارند.اگراین طرح تصویب شود بعدازچند سال کریسمس جای نوروز را خواهدگرفت و کم کم بجای جمعه،شنبه تعطیل و تعطیلات نوروز حذف خواهدشد.واقعا مشکل مملکت و آلودگی هوا با جابجایی تعطیلات یا حذف چندروز ازتعطیلات رسمی حل خواهدشد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۲۸ دی ۱۳۹۶
بنزین رو گرون کنین مردم کمتر ماشین بخرن ماشینای برقی وارد کنین و سعی کنید برق جاهای مختلف رو با انرژی خورشیدی تامین کنین هوا درست می شه
Germany
ناشناس
۲۰:۲۲ ۲۷ دی ۱۳۹۶
شهر وشهرستانها های زیادی هستد که مشکل آلودگی و وارونگی هوارا ندارند در مورد آنها چه تصمیمی گرفته می شود .....آیا همه با یک نگاه ؟؟؟ مگر شهر های آلوده در اکثریت هستند که بقیه باید تبعیت کنند؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۲۷ دی ۱۳۹۶
تعطیلی تو زمستان هیچ فایده ای نداره نمیشه از خونه بیرون رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۲۷ دی ۱۳۹۶
خداکنه تعطیلی تابستان رو کم نکنن
آخرین اخبار