انقلاب اسلامی هویت ملی ماست که باید با تمام وجود به آن بپردازیم

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه بر مردمی کردن برنامه‌های دهه فجر تاکید کرد و گفت: این انقلاب متعلق به همه مردم ایران است و اختصاص به حزب و جریان خاصی ندارد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ محمد ابراهیم الهی تبار  معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه امروز پنج شنبه در نشست ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجرکه در استانداری کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به سخنان گهربار امام(ره) و مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت پیروزی انقلاب، گفت:  انقلاب اسلامی هویت ملی ماست که باید با تمام وجود به آن بپردازیم و برای تقویت این سرمایه اجتماعی از همه ظرفیت ها استفاده کنیم.

وی در ادامه به برگزاری تجلیل از پیشکسوتان مبارز انقلاب تاکید کرد و افزود: همچنین در ایام دهه فجر باید یاد و خاطره یاران مبارز امام(ره) در جریان انقلاب همچون شهید بهشتی و هاشمی رفسنجانی گرامی داشته شود برنامه های اجرایی در دهه فجر باید با محوریت مردم باشد.

الهی تبار به زیبا سازی و فضا سازی مناسب دردهه فجر تاکید کرد و افزود: این کار باید با دقت هرچه بیشتر انجام شود چرا که جشن های دهه فجر جشن ملی و اقتدار ملت ماست.

 

انتهای پیام/ز

 

 

 انقلاب اسلامی اختصاص به حزب و جریان خاصی ندارد

 

برچسب ها: دهه فجر ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.