نقش ورزشکاران در پیروزی نهضت عظیم امام راحل بی بدیل بود

رئیس کمیته ورزش و جوانان ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر فرصت خوبی برای آشنایی نسل جوان با آرمان‌های امام راحل، انقلاب اسلامی و ولایت ‌فقیه است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛ ارسلان حسینی  رئیس کمیته ورزش و جوانان ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: نقش ورزشکاران و قهرمانان و به خصوص جوانان در پیروزی نهضت عظیم امام راحل و انقلاب اسلامی بی‌بدیل بوده و هرگز از اذهان مردم کشور پاک نخواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ایام دهه فجر گفت: برنامه‌های مختلفی در بخش جوانان، ورزش قهرمانی، همگانی و روستایی و عشایری با رویکرد فرهنگی و نشاط عمومی تدوین‌شده است که شامل دیدار با خانوادهش شهداء، برگزاری مسابقات کارکنان دولت، دانشجویی و دانش اموزی و المپیاد های ورزشی از جمله این برنامه هاست.

رئیس کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمانشاه تاکید کرد: حضور گسترده ورزشکاران در راهپیمایی یوم الله۲۲ بهمن و نماز عبادی سیاسی جمعه برگزاری همایش های کوهپیمایی، کوهنوردی، تیراندازی، والیبال، دو صحرانوردی و جشنواره بازی های بومی محلی «دا» و جشنواره اقوام از دیگر برنامه های شاخص این کمیته در این ایام الله است.


انتهای پیام/ز

تشریح برنامه های اداره ورزش در دهه فجر

 

برچسب ها: دهه فجر ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار