ویژه برنامه «چهل» در سیمای مرکز قزوین

در آستانه‌ی چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی ، سیمای مرکز قزوین با ویژه برنامه «چهل» مخاطبان را همراهی می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ بگفته مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین، این برنامه با حضور در دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی، سازمان ورزش و جوانان و نواحی آموزش و پرورش استان نسل‌های انقلاب (جوانان دیروز) و جوانان امروز را در یک قاب نمایش می‌دهد تا درباره انقلاب اسلامی بحث و گفتگو کنند.

وی افزود: برنامه «چهل» با راه اندازی ایستگاه در دانشگاه‌های بین المللی امام خمینی (ره)، آزاد اسلامی واحد قزوین، پیام نور قزوین، رجاء، سازمان ورزش و جوانان و همچنین نواحی آموزش و پرورش قزوین، تاکستان و البرز فضایی فراهم می‌کند تا جشن‌های دانشگاهیان با حضور استادان بعنوان نسل انقلاب و دانشجویان بعنوان نسل جوان امروز در رسانه منعکس شود.

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت: بیان دستادرو‌های انقلاب در دانشگاه‌های میزبان برنامه، مصاحبه با دانشجویان، استادان، معلمان و دانش آموزان، اجرای موسیقی زنده، پخش سرود‌های انقلابی و جنگ شادمانه انقلاب در دانشگاه ها، مسابقه حضوری و پیامکی از مهمترین بخش‌های این برنامه است.

اکبری افزود: برنامه «چهل» به تهیه کنندگی مهدی احمدی به مدت ۷۵ دقیقه، قبل از اذان ظهر در ایام الله دهه فجر از سیمای مرکز قزوین پخش می‌شود.

انتهای پیام/

پخش برنامه «چهل» به مناسبت دهه فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.