پرداخت بیش از 3 ميليارد تومان بيمه درمانی به مددجويان اردبيل

معاون حمايت و سلامت خانواده كميته امداد استان اردبيل از پرداخت بیش از 3 ميليارد تومان بيمه درمانی به مددجويان استان اردبيل خبر داد.

پرداخت بیش از 3 ميليارد تومان بيمه درمانی به مددجويان اردبيلعليرضا حسين‌نژاد، معاون حمايت و سلامت خانواده كميته امداد استان اردبيل در گفتگوی اختصاصی با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با اشاره به اينكه 3 ميليارد و 200 ميليون تومان برای بيمه درمانی مددجويان تحت حمايت در 9 ماهه نخست سال‌جاری پرداخت شده است، گفت: پرداخت بيمه درمانی علاوه بر كاهش هزينه‌های درمانی و دارويی، گام راهبردی و اساسی كميته امداد اردبيل در امر توانمندسازی خانوار تحت حمايت است.

وی با اعلام اينكه 2 هزار و 400 نفر از زنان سرپرست خانوار و مجريان طرح‌های خودكفايی از بيمه تأمين اجتماعی بهره‌مند هستند، بيان كرد: 2 ميليارد و 450 ميليون تومان در 9 ماهه نخست سال‌جاری به حساب بيمه تأمين اجتماعی واريز شده است تا زنان سرپرست خانوار و مجريان طرح‌های خودكفايی پس از بازنشستگی بتوانند از مزايای آن بهره‌مند شوند.

معاون حمايت و سلامت خانواده كميته امداد استان اردبيل با بيان اينكه يكی از مهم‌ترين راهكارهای كميته امداد اردبيل در توانمندسازی خانوار تحت حمايت بهره‌گيری از ظرفيت بيمه‌ تأمين اجتماعی است، افزود: از جمله مزيت‌های مهم بیمه‌های اجتماعی، اطمينان بخشی برای تأمين آینده بهتر مددجويان تحت حمايت اين استان است تا آنها بتوانند از مستمری و ساير خدمات آن استفاده كنند.

حسين‌نژاد با اشاره به اينكه بيش از هزار بيمار زمين‌گير و سرطانی تحت حمايت اين نهاد هستند، گفت: بيش از 200 ميليون تومان در 9 ماهه نخست سال‌جاری برای رفع مشكلات درمانی و دارويی بيماران تحت حمايت هزينه پرداخت شده است.

وی با بيان اينكه فرانشيز دارويی، پاراكلينيک، هزينه‌های بستری و تهيه تجهيزات پزشكی از جمله خدمات كميته امداد به بيماران تحت حمايت اين استان است، افزود: با توجه به هزينه‌های سنگين درمانی بيماران خاص، از خيران و نيكوكاران خواستاريم تا بيش از پيش كميته امداد را برای دستگيری از آنها ياری كنند.

معاون حمايت و سلامت خانواده كميته امداد استان اردبيل با اشاره به اينكه خيران حدود 90 ميليون تومان در قالب «طرح شفا» به بيماران تحت حمايت اين استان كمك كرده‌اند، اعلام كرد: مشاركت هر چه بيشتر نيكوكاران در طرح‌هاي حمايتي كميته امداد روند رسيدگي به امور نيازمندان را تسريع مي‌كند كه اميدواريم با حمايت‌هاي هر چه بيشتر خيران بتوانيم مشكلات درماني و دارويي مددجويان را كاهش دهيم.

حسين‌نژاد با بيان اينكه 102 مركز درمانی با اين نهاد همكاری دارند كه به مددجويان و بيماران تحت حمايت به‌صورت رايگان و يا با كمترين هزينه خدمت‌رسانی می‌كنند، گفت: 52 پزشک متخصص و فوق‌تخصص و 24 پزشک خانوار نيز طرف قرارداد كميته امداد استان اردبيل هستند كه خدمات درمانی مختلفی را به خانوار تحت حمايت ارائه می‌كنند.

وی با اشاره به اينكه پزشکان خير همكاری‌های مستمر و مطلوبی را با كميته امداد اردبيل دارند، اعلام كرد: تلاش داريم با ارائه خدمات مختلف به بيماران تحت حمايت، مشكلات اساسی آنها را رفع كنيم تا علاوه بر تحمل درد و رنج بيماری، متحمل ساير مسائل معيشتی و مالی نشوند.

انتهای پيام/ح

 پرداخت بیمه درمانی مددجویان استان اردبیل

برچسب ها: کمیته امداد ، بیمه ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهرام عبادی مددجو
۲۱:۲۴ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
با سلام متاسفانه کمیته امداد منطقه ۲ اردبیل خیلی وقت است هزینه درمان و دکتر را پرداخت نکرده است ، حداقل به حقیر پرداخت نشده است، وقتی به مددکار مراجعه میکنم میگوید من نوشتم داده ام به آقای خوبی مسول مربوطه ،ولی خیلی وقته خبر نیست ودیگر قادر به نه به دکتر رفتن ونه خرید دارو با قیمت سر سام آور هستیم، امیدوارم میگیری گرود.