برگزاری ستاد ساماندهی امور جوانان در کرمان

ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمان با حضور استاندار و جمعی از جامعه ورزش و جوانان استان در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علیرضا رزم حسینی در ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمان به توانایی های جوانان اشاره کرد و گفت: یکی از کارهای ما در دولت تدبیر و امید جانشین پروری بود و آمادگی این را داریم که از جوانان استفاده کنیم.

وی از فعالیت های سازمان های مردم نهاد تشکر کرد و افزود: سمن ها باید ساماندهی شده و پروژه محور جلو بیایند و طرح بدهند که در بازه زمانی مشخص چه کاری انجام می دهند که ما حتما همکاری خواهیم کرد.

رزم حسینی تصریح کرد: باید جوانان آموزش داده و تشویق به کار شوند و به عنوان مثال برای رای خود ارزش قائل شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد از طرف دولت در همه بخش ها مطالبه گری کنند، یادآور شد: مدیرانی که ژست روشنفکری می گیرند، خودشان چه عملکردی در زمان مسئولیتشان داشته اند؟ اگر عملکرد ما اشتباه بوده، امام و انقلاب چه تقصیری دارند؟

استاندار کرمان گفت: حکومت ما حکومت مردمی است و استمرار حکومتی که 40 سال با مردم اداره شده نیز با مردم است.

رزم حسینی تقویت انقلاب و نظام اسلامی را بر پایه اعتماد عمومی دانست و افزود: این مسئله با آگاهی به وجود می آید و ما باید این فضا را بشکنیم که اطلاعات نصفه و نیمه در اختیار مردم قرار بدهیم.

وی تصریح کرد: اگر ما دولتی ها و همه سران قوا در پیش چشم مردم بودیم و مردم مشکلات را می دیدند، مشارکت می کردند، زمانی که اطلاعات درست به مردم نمی دهیم، نتیجه آن بی اعتمادی مردم می شود.

رزم حسینی با بیان ینکه با فساد مخالف هستیم، تأکید کرد: خیلی از مسئولان ما پاکدست هستند و شبانه روز کار می کنند.

وی با اعلام اینکه باید این اتفاق در استان کرمان بیفتد که چهره به چهره با مردم کار کرد، یادآور شد: باید نورافکن در دستگاه های دولتی گذاشته شده و طبق قانون همه چیز مشخص و شفاف باشد.

رزم حسینی به توانایی های جوانان اشاره کرد و گفت: جوانان دوران دفاع مقدس کارهای بزرگی کردند، عزیزانی که بیشتر از 30 نفر نبودند ولی از خودشان گذشتند و تحولاتی به وجود آوردند، به طوری که هشت سال جنگ را اداره کردند.

استاندار کرمان افزود: باید خود را برای تعالی کشور قربانی کرد و من حاضر هستم این کار را بکنم.

وی تصریح کرد: اگر جوانی که معترض می شود، که به حق است، مقصر ما و نظام آموزشی کشور هستیم که گفت و گو را آموزش نداده ایم.

رزم حسینی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور و مدیریت خوب مسئله در استان کرمان یادآور شد: ممکن است بیکار و فقر باشیم اما می خواهیم امنیت داشته باشیم زیرا امنیت ارزش زیادی دارد.

استاندار کرمان با بیان اینکه عقلانیت در مردم و مسئولان کرمان وجود دارد، تاکید کرد: باید همه دست به دست هم داده و کرمان را در کشور نمونه کنیم.

انتهای پیام/ب

ستاد ساماندهی امور جوانان در کرمان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار