ساماندهی گلزار شهدای؛

لزوم تحقق اعتبارات ساماندهی گلزار شهدای لرستان

مدیرکل بنیادشهیدوامورایثارگران لرستان گفت:بنیادامسال هیچ‌گونه دریافت اعتباری نداشته واین عامل مهمی درعدم تحقق ساماندهی گلزار شهدااست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مراد روشنی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان اظهار کرد: ۶ هزار و ۳۰۱ مزار شهید در قالب ۶۱۵ گلزار شهدا در سطح لرستان وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: از این ۶ هزار و ۳۰۱ مزار شهید، تاکنون ۵ هزار و ۳۳ مزار ساماندهی شده و یک هزار و ۲۶۸ مزار نیز ساماندهی نشده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان اینکه ساماندهی مزار ۴۵۹ شهید در حال اجرا بوده، بیان داشت: از ابتدای سال تاکنون ۹۰ درصد این ساماندهی محقق شده است.

روشنی تصریح کرد: با وجود اینکه در کارگروه‌ها مصوب شده که تخصیص ۱۰۰ درصدی به بنیاد داده شود، اما متاسفانه بنیاد امسال هیچ‌گونه دریافتی نداشته و این عامل مهمی در عدم تحقق ساماندهی مزار شهدا است.

وی اعتبار مورد نیاز برای ساماندهی تمامی مزار شهدا را ۴ میلیارد تومان عنوان و اظهار کرد: حفظ و نگهداری گلزار‌های ساماندهی شده به عهده شهرداری و دهیاری‌هاست که متاسفانه در این زمینه نیز عملکرد ضعیفی را از این بخش‌ها شاهد هستیم.

انتهای پیام/م

لزوم تحقق اعتبارات ساماندهی گلزار شهدای لرستان

برچسب ها: شهدا ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار