امام جمعه موقت سمنان:

آگاهی مردم توطئه های دشمنان را ناکام گذاشت

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به آگاهی مردم در مقابله با اغتشاشات گفت : مردم ایران با حضور به موقع خود در میدان عمل دشمنان را ناکام گذاشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد امام جمعه موقت سمنان در خطبه‌های نماز جمعه هفته آخر دی ماه 96 در سمنان با اشاره به بصیرت و آگاهی مردم در مقابله با اغتشاشات گفت : مردم انقلاب و ولایی ایران مثل همیشه با حضور به موقع خود در میدان عمل دشمنان را ناکام گذاشتند.

وی افزود : مطالبات به حق مردم نباید به فراموشی سپرده شود و مسئولان باید به این مشکلات رسیدگی کنند تا زمینه سوء استفاده دشمنان از بین برود.

 مهدوی نژاد وجود تکنولوژی های جدید از جمله فضای مجازی را امکاناتی دانست که علاوه بر اینکه موجب ارتقای رفاه و آگاهی مردم میشود ، در بعضی موارد نیز آسیب رسان است که باید برای کاهش آسیب ها فرهنگ سازی شود.

خطیب موقت جمعه سمنان کنترل و فیلتر شدن فضای مجازی را امری عادی و مربوط به همه کشورها عنوان کرد و گفت: در کشور ما شورای عالی شبکه مجازی باید بیشتر در این زمینه نظارت و کنترل داشته باشد.

امام جمعه موقت سمنان گفت: در ماجرای اغتشاشات در کشور و بسته شدن فضای مجازی ، کشورهای غربی و آمریکا گفتند در ایران آزادی بیان و رعایت حقوق بشر وجود ندارد که تنها هدف آنان از طرح این مسائل دلسرد کردن مردم نسبت به نظام وانقلاب است.

وی همچنین در آستانه ولادت باسعادت حضرت زینب (س) و تبریک این روز گفت: عفت، حیا ، پاکدامنی و حجاب از مهمترین ویژگی های اخلاقی این بانوی بزرگوار است که باید الگو زندگی انسانها به ویژه دختران و زنان مسلمان قرار بگیرد.

انتهای پیام / ه

جزئیات خطبه های نماز جمعه هفته آخر دی ماه 96 سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.