امام جمعه موقت میبد:

مسئولین باید در مقابل مردم احساس مسئولیت کنند

امام جمعه میبد: مسئولان ما باید در قبال چنین مردم فهیمی بیش از پیش احساس مسئولیت کرده و برای رفع مشکلات آنها چاره اندیشی اساسی کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام محمد اعرافی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه میبد با اشاره به اینکه مردم ما اکنون از مشکلاتی نظیر بیکاری، گرانی، تورم و دیگر مسائل اقتصادی رنج می برند، اظهار داشت: مسئولان باید به فکر چاره ای اساسی برای رفع این مشکلات باشند.

وی بیان کرد: مسئولان اگر به فرموده رهبری عمل کرده و تحقق اقتصاد مقاومتی را ملاک عمل خود قرار داده و برای تحقق آن تلاش کنند، مشکلات معیشتی مردم نیز حل خواهد شد.

اعرافی تصریح کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی در شرایط فعلی اصلی‌ترین نیاز کشور است و اگر این مهم محقق شود، بسیاری از مشکلات کشور و مردم نیز برطرف خواهد شد.

وی تاکید کرد: مردم باید مطالبه گری خود از مسئولان را ادامه دهند اما همانگونه که اقدام کردند، حساب خود را از اغتشاشگران جدا کنند.

امام جمعه موقت میبد خاطرنشان کرد: خوشبختانه مردم ما مردمی فهیم و بصیر هستند و به سرعت در حوادث اخیر حساب خود را از اغتشاشگران جدا کردند و مانند همیشه پای انقلاب، رهبری و ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی ایستادند.

وی تصریح کرد: مسئولان ما باید در قبال چنین مردم فهیمی بیش از پیش احساس مسئولیت کرده و برای رفع مشکلات آنها چاره اندیشی اساسی کنند.

اعرافی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حادثه نفت‌کش سانچی و تسلیت به خانواده‌های داغدار جان‌باختگان این حادثه تلخ اظهار داشت: مسئولان به طور جدی ابعاد مختلف این حادثه را بررسی کنند تا دیگر شاهد بروز چنین وقایع تلخی نباشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه کشور ما در حوزه فرهنگی نیز نیازمند برنامه های جدی است، عنوان کرد: امروز شاهد نابسامانی هایی در فضای مجازی هستیم و علاوه بر اینکه لازم است فرهنگ سازی در مورد نحوه استفاده از این فضا صورت گیرد، مسئولان نیز باید رسیدگی لازم را داشته باشند و شبکه ملی اطلاعات در کشور راه اندازی کنند.

انتهای پیام/ص

نماز جمعه آخر دی ماه میبد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار