کشف یک حلقه مار بوآ در ترمینال مسافربری مشهد

ماموران یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی یک حلقه مار بو آ غیر بومی را در ترمینال مسافربری امام رضا (ع) مشهد کشف کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: پیرو گزارش موثق مردمی به اداره یگان حفاظت استان مبنی بر وجود یک حلقه مار بوآ در ترمینال مسافربری امام رضا (ع) مشهد مامورین پس از بررسی از صحت موضوع بلافاصله با همکاری مامورین انتظامی کلانتری پایانه مسافربری به محل اعزام شدند.
 
ابوالفضل شعبانی افزود:این مار به صورت محموله از تبریز به مشهد ارسال شده بود که با همکاری مامورین انتظامی کلانتری پایانه مسافربری کشف شد.
 
وی همچنین از دستگیری یک شکارچی متخلف در منطقه حفاظت شده هزار مسجد خبر داد و گفت: مامورین یگان در حین گشت و کنترل منطقه حفاظت شده هزار مسجد در دره‌های منتهی به روستای مارشک یک نفر شکارچی متخلف را با یک دستگاه موتورسیکلت تریل در حین برگشت از شکار حیوانات وحشی را مشاهده کردند که با استفاده از تاریکی هوا با رها کردن موتورسیکلت خود از محل متواری شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی افزود:از متخلف یک دستگاه موتورسیکلت تریل بدون پلاک و یک راس گراز وحشی شکار شده که در عقب موتور بسته شده بود کشف و توقیف شد که ضمن هماهنگی با پاسگاه انتظامی کارده برای شناسایی به همراه تشکیل پرونده تخلف به مراجع قضایی ار جاع شد.

انتهای پیام//ف.ج
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار