دبیر جشنواره عفاف و حجاب خبر داد؛

مهلت ارسال اثر به جشنواره عفاف و حجاب تمدید شد/ عدم ارسال اثر در بخش کودک و نوجوان

برقعی گفت: شاعران علاقمند به شرکت در جشنواره ادبی عفاف و حجاب می توانند آثار خود را تا 25 بهمن ماه برای جشنواره ارسال کنند.

مهلت ارسال اثر به جشنواره عفاف و حجاب تمدید شد

سید حمیدرضا برقعی، دبیر جشنواره عفاف و حجاب در گفتگو با خبرنگار  حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این جشنواره ادبی گفت: زمان مهلت ارسال اثر به جشنواره ادبی عفاف و حجاب تمدید شد. شاعران علاقه مند به شرکت در این جشنواره ادبی می توانند آثار خود را تا 25 بهمن ماه سال جاری برای جشنواره عفاف و حجاب ارسال کنند. امسال استقبال از جشنواره نسبت به سال های قبل بسیار بهتر بود.

وی افزود: شاعران در  آثار ارسالی خود  به جشنواره عفاف و حجاب به ابعاد تخصصی تر این مسئله پرداختند. امسال چهارمین سالی است که جشنواره عفاف و حجاب را برگزار می کنیم. شاعران در سال اول برگزاری این جشنواره ادبی به موضوع حجاب در شعرهایشان توجه کردند. امسال آثار ارسالی به جشنواره هم در موضوع و هم در فرم تغییراتی کرده است. موضوعات شعرهای ارسالی بیشتر به سمت موضوع عفاف پیش می رود.

دبیر جشنواره عفاف و حجاب با اشاره به اینکه قطعا و یقینا کامل ترین حجاب چادر است، اظهار کرد: شاعران در شعرهایی که برای جشنواره عفاف و حجاب فرستادند، به مسئله عفاف در نگاه مردان هم پرداختند. از این منظر آثار ارسالی به جشنواره نسبت به سال های قبل عمیق تر شده است. امسال بخش وی‍ژه کودک و نوجوان را هم به جشنواره ادبی عفاف و حجاب اضافه کردیم، اما تاکنون در میان آثار ارسالی به جشنواره اثری را در این بخش ندیدم.

 گفتنی است؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ادبی عفاف و حجاب اول بهمن ماه سال جاری بود. شاعران می توانند آثار خود را در قالب های کلاسیک و نو، ترانه و سرود ،شعر کوتاه و .... به جشنواره ارسال کنند. این جشنواره ادبی به منظور تبیین فرهنگ عفاف با زبان شعر برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۱۷ تير ۱۳۹۷
سلام.آثارراچگونه ارسال کنیم.؟آیا مثل همین مطلب می توانیم ارسال کنیم
آخرین اخبار