دعوت 7 کاراته کای کرمانی به اردوهای تیم ملی

به دنبال برگزاری مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم های ملی دوره های پایه نوجوانان، جوانان و امید پسران، 7 کاراته کای کرمانی، با درخشش در این رقابت ها، شانس خود را برای حضور در تیم های ملی امتحان می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی محمدی، دبیر هیئت کاراته استان کرمان گفت: مسابقات کاراته قهرمانی کشور انتخابی تیم های ملی دوره های پایه نوجوانان، جوانان و امید پسران که 27 تا 29 دی جاری به میزبانی اصفهان در سالن مجموعه ورزشی پیروزی این شهر برگزار شد، راهیابی 7 کاراته کای کرمانی به اردوهای تیم ملی را به دنبال داشت.

وی افزود: بر این اساس، امیرحسن معین الدینى به مربیگری مصطفی پورجلالی در بخش کاتاى انفرادى نوجوانان عنوان نایب قهرمانى رقابت ها را از آن خود کرد و مدال نقره را بر گردن آویخت.

محمدی تصریح کرد: محراب مددى به مربیگری علیرضا احمدی نیز در وزن ٦٣- کیلوگرم کومیته، رده ی نوجوانان عنوان نایب قهرمانى کشور را به خود اختصاص داد و مدال نقره ی رقابت ها را تصاحب کرد.

وی یادآور شد: مهدى شفیعى پور از جیرفت به مربیگری ناصر هاتفی هم در کاتای انفرادی رده سنى نوجوانان عنوان سوم مسابقات را کسب کرد.

محمدی بیان داشت: مهدی رضایی به مربیگری مسعود دانشور  نیز در بخش کاتای انفرادی جوانان مقام دوم را به خود اختصاص داد و نایب قهرمان شد.

وی گفت: حمیدرضا پوراعماء به مربیگری مالک مهرابی و مهدی شجاعی هم در بخش کاتاى انفرادى رده سنى امید کشور سوم شد.

محمدی افزود: پویا حبیبی، مهدی رضایی و مهدی شجاعی به مربیگری مسعود دانشور نیز در بخش کاتای تیمی رده ی جوانان عنوان نخست رقابت ها را از آن خود کردند.

وی با اشاره به اینکه این برگزیدگان به اردوی تیم های ملی کاراته راه پیدا کردند، خاطرنشان کرد: تعدادی از قهرمانان نیز که عملکرد خوبی داشتند ولی بنا به دلالیلی نتوانستند مقامی کسب کنند به اردوی تیم های ملی دعوت شدند که اسامی آنها متعاقباً اعلام می شود.

انتهای پیام/ب

درخشش کرمانی ها در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی اصفهان

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار